Компанія Nerva розширила лінійку електричних скутерів серії Lift. Новини моторинку

Іспанський виробник мототехніки Nerva розширив номенклатурну лінійку електричних скутерів серії Lift, додавши в це сімейство компактний двоколісник для міської логістики. Курс взято не тільки на іспанський ринок, але й на європейський.

Новачок Nerva Lift отримав молодіжний спортивний дизайн, тоноване лобове скло та просторе сидіння для двох осіб — водія та пасажира.

Виробник зазначає, що цей акумуляторний самокат розроблявся для багатоцільового використання в міській зоні, хоча під час випадкових поїздок за межі населених пунктів на ґрунтових дорогах та автомагістралях він буде слухняним та продуктивним.

Він має сучасний, молодіжний та спортивний дизайн, компактні розміри (довжина менш як два метри), висоту всього в 800 мм та низьку вагу 170 кг, що на 20 кг менше, ніж в EXE. При цьому його продуктивність, комфорт як водія, так і пасажира не постраждали.

Силове наповнення для приводу тут здійснюється завдяки електродвигуну, який розвиває максимальну номінальну потужність 6 кВт, що еквівалентно 8 к.с. з піковою потужністю 9,1 кВт (12,2 к.с.).

Попри незначну кількість коней в одній шлеї, LIFT може набрати швидкість 100 км/год у режимі sport. Однак така прудкість притаманна хіба що не дуже частим заміським мандрівкам.

Його рідне середовище все-таки місто, а там щонайбільше можна на дроселі викрутити 50 км/год, як це передбачено ПДР.

В середньому максимальний запас ходу становить 70 км. Однак у режимі eco, що найбільше підходить для міського руху, можна досягти максимального запасу ходу 130 км. Для змішаного руху місто-дорога-кільцева дорога оптимальне використання пропонується режим normal.

Проміжний, середній режим з максимально обмеженою швидкістю 80 км/год, передбачає максимальний запас ходу 90 км.

Акумулятор LFT Blade місткістю 4147 кВт-год від BYD заряджається від 0 до 100% лише за 3 години 42 хвилини, скорочуючи час зарядки не перевершує трьох годин.

З обладнання NERVA LIFT слід виділити його вдосконалену 7-дюймову OLED-панель приладів у високоякісному кольорі з великою кількістю інформації, можливість підключення до мобільного телефону, GPS-навігатор завдяки підключенню до програми Carbit Ride та систему дистанційної діагностики.

Розробники також додали незалежну двоканальну антиблокувальну систему ABS у стандартній комплектації для дискових гальм, систему контролю тяги TCS, бардачок, роз’єм для заряджання USB.

Зарядний відсік під сидінням для адаптера Type II на Schuko входить в стандартну комплектацію. Тут повністю світлодіодне освітлення та смарт-ключ без ключа.

Цінник вже озвучено. Nerva Lift в Іспанії продається за початковою ціною 4 690 євро, на європейському ринку буде трохи дорожче — доставлення безплатним не буває. У Німеччині він буде доступний для управління з водійським посвідченням класу A1 або водійським посвідченням класу B з номером ключа B196.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.