У Німеччині розробили водневі установки для комерційних фургонів. Техніка і технології

ABT Sportsline GmbH, яка спеціалізується на тюнінгу автомобілів концерну Volkswagen AG, починає виробництво власних водневих силових установок. За цей напрямок відповідає підрозділ Abt e-Line GmbH, який понад десять років займається електрифікацією. Найпомітнішим його досягненням був гібридний універсал Audi RS6-E, представлений у 2018 році.

Зараз Abt e-Line GmbH займається дрібносерійним виробництвом електричних версій Volkswagen Transporter 6.1 та Caddy. Але у найближчі роки компанія може втратити це джерело доходу, оскільки Volkswagen сам випускатиме електричні моделі.

Діючи на випередження, Abt зайнялася водневими силовими установками й лише за три роки створила демо-зразок. У вересні 2022 року він був представлений на виставці IAA у Ганновері, а зараз прес-служба компанії оголосила про готовність до серійного виробництва.

Технічні характеристики свого агрегату Abt не озвучує, але обіцяє пробіг між заправками у 800 км. Не виключено, що компанія збиратиме свою установку з компонентів Bosch, яка теж брала участь у її розробці. У демо-зразка всі ключові вузли були від Bosch, а за їхню інтеграцію в автомобіль відповідала Abt. На виставці у Ганновері це був фургон із запасом ходу 540 км та часом заправки воднем 6 хвилин.

За попередньою інформацією, водневими силовими агрегатами Abt укомплектують водневі версії комерційних електричних фургонів Volkswagen e-Crafter/MAN eTGE. Запас ходу цих електрофургонів становить лише 115 км, що дуже мало як для сучасних електромобілів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.