На міжнародній виставці Solutrans 2025 у Ліоні компанія Isuzu презентувала легку розвізну вантажівку моделі M21TT повною масою до 3,5 т. Модель привертає увагу кабіною з витягнутою носовою частиною, що не властиво японським машинам такого класу.
Виявляється, така кабіна встановлена для відповідності найновішим європейським вимогам щодо пасивної безпеки для нових вантажівок повною масою до 3,5 т. Щодо дизайну екстер’єру, то тут не можна не помітити ефектну решітку радіатора у фірмовому стилі World Cross Flow.
Модель Isuzu M21TT укомплектована пакетом Safety Pack 2, двома air bag як стандартне оснащення, а також LED фарами і задніми ліхтарями. Всі машини також мають електричне стояночне гальмо і DAB-радіо з 6,2-дюймовим дисплеєм.
Під кабіною встановлений 1,9-літровий турбодизель, що розвиває 120 к.с. і максимальний крутний момент 320 Нм при 1600 — 2000 об/хв.
На стенді Isuzu також представлені інші розвізні моделі. Це M30 5.2 та F12 — повною масою 7,5 та 11,99 т відповідно. Обидві оснащуються 5,2-літровим турбодизелем, який на першій машині розвиває 190 к.с. і 510 Нм, а на другій — 240 к.с. та 765 Нм.
В експозиції представлений ще й пікап D-Max Space N60 Nitro Sport. Він оснащений подовженою кабіною 2+2 і бортовою платформою завдовжки 1805 мм, в якій можна перевозити до 1042 кг.
Під капотом встановлений 1,9-літровий дизель із турбокомпресором змінної геометрії. Агрегат розвиває 164 к.с. і максимальний крутний момент 360 Нм при 2000 — 2500 об/хв. Витрата пального в комбінованому режимі складає 8,9 л на 100 км.
Повноприводний автомобіль може долати брід завглибшки до 0800 мм і працювати з причепом повною масою до 3500 кг.

Опубликовал
Теги: 

