
Китайський бренд 212 Off-Road офіційно представив оновлену версію культового позашляховика 212 T01, який виступає прямим спадкоємцем легендарної моделі BAW BJ212. Нове покоління цього автомобіля зберігає характерний рубаний дизайн із виразними класичними рисами, але при цьому пропонує сучасні технології й вдосконалені системи комфорту, які суттєво розширюють функціональність моделі та орієнтують її на більш вибагливу аудиторію.
212 T01 побудовано на рамній платформі типу WY, що дозволяє зберігати виняткові позашляхові можливості. Дизайн оновленого автомобіля вирізняється масивною трисекційною решіткою радіатора, круглими фарами в стилі ретро, традиційними дверними ручками та новою гамою кольорів, серед яких особливо вирізняються Dragon Blood (насичений червоний), сріблястий відтінок Star, пісочний жовтий Mingsha та сірий Moon Rock. Зовнішній вигляд водночас спирається на ностальгію за класичними армійськими моделями та прагне відповідати естетиці сучасного урбанізовано го позашляховика.
Габаритні розміри моделі становлять 4705 мм у довжину, 1895 мм у ширину та 1936 мм у висоту, при колісній базі 2860 мм. Це забезпечує просторий салон і добру геометрію для подолання перешкод. Фари мають додаткову протитуманну функцію з можливістю повороту: вони обертаються на 180 градусів вліво та на 30 градусів вправо на швидкості до 60 км/год, що особливо корисно для руху вузькими лісовими чи гірськими дорогами в умовах недостатньої видимості.
Інтер’єр суттєво осучаснили: центральна консоль обладнана 12,3-дюймовим сенсорним дисплеєм, а перед водієм розташована 10,25-дюймова цифрова панель приладів. Також у салоні з’явилися нові елементи комфорту, зокрема підігрів керма, вентиляція передніх сидінь, яка працює як на обдув, так і на всмоктування повітря, а також налаштовуване підсвічування підлоги, що надає салону преміального вигляду, не втрачаючи утилітарного духу.
Під капотом позашляховика встановлено потужний 2,0-літровий бензиновий турбомотор виробництва Dongan Power, який розвиває 185 кВт (252 к.с.) та 410 Нм крутного моменту. Він працює в парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. Привод — повний, із можливістю підключення. Серед технічних рішень варто відзначити використання не розрізних мостів, п’ятиричажну підвіску, блокування міжосьового та заднього диференціалів, а також функцію розмикання переднього стабілізатора, що значно підвищує артикуляцію підвіски на складному рельєфі.
212 T01 вже зараз позиціонується як серйозний конкурент середньорозмірних позашляховиків, здатних працювати як у суворих умовах бездоріжжя, так і в повсякденному міському використанні. У компанії також заявили про майбутній випуск трьох нових модифікацій: тридверної версії, пікапа та гібридної моделі. Проте точні терміни старту виробництва та ціни поки що не оприлюднені.