BMW та Toyota опинитися в немилості у кліматичних активістів. Електромобілі та електрокари

Кліматичні активісти нещодавно розмістили загалом 400 підроблених рекламних щитів BMW та Toyota у Німеччині, Бельгії, Франції та Великій Британії. Вони закликають до заборони реклами двигунів внутрішнього згоряння, особливо позашляховиків.

«Незважаючи на рекламу Toyota і BMW, що підкреслює їхній асортимент електромобілів, обидва виробника, як і раніше, вкладають значні кошти в продаж автомобілів, що забруднюють довкілля, з двигунами внутрішнього згоряння», — йдеться в заяві.

Тим часом, Euroactiv повідомляє про запропонований законопроект Комісії ЄС, який зобов’яже держави-члени накладати санкції на компанії, що займаються грінвошингом. Чи це «зелений», «екологічний» чи «екологічно чистий» — 40 відсотків екологічних заяв про продукти необґрунтовані.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.