Citroen і Polestar вирішили суперечку про схожі логотипи. Новини світового авторинку

Суперечка між Citroen та Polestar через схожість логотипів тривала близько трьох років. У 2020 році Citroen навіть через суд домігся заборони на продаж автомобілів Polestar у Франції, але тепер повідомляється, що компанії розв’язали проблему.

Polestar та Citroen використовують в емблемі схожі елементи у вигляді шевронів, при цьому розташовані вони по-різному. Французька компанія визнала, що схожість логотипів «завдає шкоди репутації» і домоглася того, що суд заборонив Polestar використовувати емблему на території країни протягом як мінімум пів року. Після цього французький ринок зник зі списку країн, де можна замовити шведський електромобіль.

З того моменту минуло майже два роки, і лише тепер компаніям вдалося домовитись. Умови угоди не розкриваються, але представник Citroen сказав журналістам наступне: «Скарги були відкликані. Справа закрита».

Automotive News Europe своєю чергою називає врегулювання конфлікту «безпрецедентною подією», враховуючи той факт, що Citroen звернувся до Європейського суду з проханням поширити заборону використання логотипа Polestar на всі країни Євросоюзу. Поки що залишається тільки гадати, до якого компромісу дійшли два автовиробники.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.