BYD виводить на світовий ринок повнорозмірний кросовер Atto 8. Китайський автопром

Флагманський повнорозмірний кросовер BYD Tang L виходить на глобальний ринок під новою назвою — BYD Atto 8, що символізує новий етап міжнародної експансії бренду. Прем’єра автомобіля відбулася на Ташкентському міжнародному автосалоні 2025 року в Узбекистані, де його представили разом із моделями BYD M9 та BYD Seal 6. Саме з цього моменту почалося просування позашляховика на світові ринки, де він стане головним флагманом лінійки Atto, яку раніше представляли моделі Atto 2 (Yuan Up) і Atto 3 (Yuan Plus).

BYD Atto 8, який у Китаї відомий як Tang L, належить до преміального сегмента серії Dynasty і поєднує передові технології компанії у сфері електрифікації. У Китаї ця модель була представлена ще в квітні 2025 року, і вже тоді стала справжнім хітом продажів: за перші місяці реалізації було продано понад 30 000 автомобілів. На внутрішньому ринку кросовер оцінюється в 229 800 — 289 800 юанів, що відповідає приблизно 32 250 — 40 665 доларів США.

Модель вирізняється масштабними габаритами, що повністю відповідають статусу флагмана. Довжина автомобіля становить 5040 мм, ширина — 1996 мм, висота — 1760 мм, а колісна база сягає 2950 мм. Це семимісний сімейний SUV, який завдяки сучасним технологіям BYD поєднує комфорт, потужність і екологічну ефективність.

Світовий дебют Atto 8 відбувся саме у версії DM-p Plug-in Hybrid, яка використовує гібридну силову установку з трьох компонентів: 1,5-літрового турбованого бензинового двигуна внутрішнього згоряння потужністю 115 кВт (154 к.с.) та двох електромоторів сумарною потужністю 400 кВт (536 к.с.). Така конфігурація дозволяє кросоверу розганятися до 100 км/год лише за 4,3 секунди, а максимальна швидкість досягає 200 км/год.

Автомобіль оснащено LFP-акумулятором ємністю 35,62 кВт-год, що забезпечує до 150 км пробігу лише на електротязі за циклом WLTC. У поєднанні з 60-літровим бензиновим баком загальний запас ходу становить до 1017 км, при цьому середня витрата пального дорівнює 6,3 л/100 км. Підтримується швидка зарядка постійним струмом потужністю 71 кВт, що дозволяє оперативно поповнювати енергозапас у далеких поїздках.

Разом із гібридною версією на ринок вийде повністю електрична модифікація Atto 8 BEV, яка пропонується як у задньоприводній, так і у повноприводній конфігурації. Задньоприводний варіант оснащується одним електромотором потужністю 580 кВт (777 к.с.), а топова повноприводна версія має два двигуни із сумарною потужністю 810 кВт (1086 к.с.), що робить Atto 8 одним із найпотужніших серійних електричних SUV у світі. Розгін від 0 до 100 км/год у такій версії займає лише 3,9 секунди.

Електрична версія оснащується акумулятором LFP ємністю 100,5 кВт-год, що гарантує запас ходу від 560 до 670 км залежно від конфігурації та умов руху. Такий показник став можливим завдяки застосуванню фірмової Blade Battery від BYD, яка відома підвищеною термостійкістю, безпечністю та високою ефективністю енергоспоживання.

BYD Atto 8 покликаний стати тимчасовим флагманом лінійки Atto, поки компанія не представить наступну модель під можливою назвою Atto 9. Це стратегічний крок, який підкреслює наміри китайського автовиробника закріпитися на міжнародних ринках у преміальному сегменті.

За словами представників компанії, вихід Atto 8 символізує глобальне розширення бренду BYD, який наразі активно виходить за межі Азії. Лише протягом 2025 року компанія відкрила виробничі або збірні потужності в Угорщині, Індонезії, Бразилії та Узбекистані.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.