
Китайський преміальний бренд Zeekr, який належить концерну Geely і донедавна випускав виключно електромобілі, готується до найгучнішої прем’єри цього року. 29 вересня на китайський ринок виходить його перший плагін-гібрид — повнорозмірний кросовер Zeekr 9X, і вже зараз заводи компанії працюють на повну потужність, відвантажуючи сотні автомобілів дилерам. Поява цієї моделі знаменує стратегічний поворот Zeekr у бік швидко зростаючого сегмента PHEV, який набирає популярності в Китаї.
Передпродажі стартували ще 29 серпня, і попит перевершив усі очікування: лише за першу годину було оформлено близько 43 тисяч замовлень. Ціновий діапазон становить від 480 000 до 570 000 юанів, що відповідає приблизно 67 470 — 80 120 доларам США. Конкретні модифікації оцінені так: Zeekr 9X Max — 479 900 юанів (67 080 дол.), Zeekr 9X Ultra — 499 900 юанів (69 880 дол.), а топова версія Zeekr 9X Hyper — 569 900 юанів (79 660 дол.).
Zeekr 9X — це повнорозмірний кросовер із габаритами 5239 х 2029 х 1819 мм і колісною базою 3169 мм, що робить його одним із найбільших представників у класі. Доступні п’ять варіантів кольору кузова — чорний, білий, сріблястий, сірий і фіолетовий, а в салоні пропонуються три колірні комбінації: темно-синя, бежева та коричнева. Салон виконаний за схемою 2+2+2 із шістьма окремими кріслами, що додає відчуття простору та комфорту.
Центральна консоль являє собою блок із двох 16-дюймових екранів, доповнених 47-дюймовим проекційним дисплеєм з доповненою реальністю та стельовим 17-дюймовим 3K-дисплеєм для задніх пасажирів. Високоякісна аудіосистема Naim із 32 динаміками також доступна як опція. Дах виконаний у вигляді дворівневої панорамної секції, а серед передових технологій — наявність лідару, який працює в комплексі з іншими сенсорами для системи напівавтономного керування.
Під капотом базової версії Zeekr 9X знаходиться гібридна установка, яка поєднує 2-літровий бензиновий двигун внутрішнього згоряння та два електромотори загальною потужністю 660 кВт (885 к.с.). Такий варіант може комплектуватися батареями ємністю 55 або 70 кВт-год. Топова версія використовує той самий ДВС, але з трьома електромоторами, що забезпечують сумарну віддачу у 1030 кВт (1381 к.с.), дозволяючи прискорюватися до 100 км/год усього за 3,1 секунди.