
На автосалоні IAA Mobility у Мюнхені Cupra презентувала закамуфльований прототип свого нового електричного хетчбека Raval, який стане найдоступнішою моделлю бренду в сегменті електромобілів. Новинка орієнтована на молодіжну аудиторію, але водночас має амбіцію зберегти спортивний характер, за який відома Cupra.
Raval стане серійним втіленням концепту UrbanRebel, показаного ще у 2021 році. Попри камуфляж, вже зараз можна розгледіти характерні риси дизайну: гострий «ніс» з агресивною оптикою, спортивний бампер, виразні лінії капота, динамічно похилий дах і нахилені вперед задні стійки. Візуальний образ підкреслюють фірмові легкосплавні диски з мідним акцентом, різко окреслені задні ліхтарі та загалом атлетична постава автомобіля.
За габаритами Cupra Raval досягає 4,046 мм у довжину, 1,784 мм у ширину та 1,518 мм у висоту при колісній базі 2,600 мм. Це ставить його в один ряд з моделями B-сегмента й робить фактично електричним аналогом Seat Ibiza, проте зі значно сучаснішим наповненням.
Переглянути цей допис в Instagram
Автомобіль побудований на платформі MEB+, спільній з VW ID. Polo і Skoda Epiq. Для Raval передбачено кілька варіантів електромоторів та два типи батарей. У стандартному виконанні запас ходу складе близько 380 км, тоді як у версії з більшою батареєю Cupra обіцяє до 450 км пробігу без підзарядки.
Особливу увагу бренд приділяє спортивним характеристикам. Усі модифікації Raval отримають занижене на 15 мм шасі, унікальні налаштування підвіски, прогресивне рульове керування та режим ESC Sport. Найпотужніша версія VZ позиціонуватиметься як своєрідний електричний аналог VW Polo GTI. Вона отримає електромотор потужністю 223 к.с., електронний блокуючий диференціал VAQ на передній осі, адаптивну підвіску DCC Sport, режим ESC Off і 19-дюймові колеса з широкими шинами.
Інтер’єр поки що офіційно не розсекречений, проте очікується, що він повторюватиме стилістику концепту UrbanRebel. Усередині варто чекати мультимедійної системи з великим дисплеєм, нахиленим до водія, рульового колеса з усіченим дном і сенсорними елементами, «ширяючої» центральної консолі та спортивних сидінь з вираженою бічною підтримкою. У версії VZ підтверджено встановлення фірмових крісел CUPBucket.
Переглянути цей допис в Instagram
Не менш важливим стане й оснащення сучасними системами безпеки та допомоги водієві. Raval отримає комплексні ADAS-рішення, серед яких Travel Assist з функцією автоматичної зміни смуги та розпізнаванням світлофорів, інтелектуальний асистент паркування Intelligent Park Assist і огляд на 360 градусів завдяки камерам Area View.
Виробництво Cupra Raval налагодять у Іспанії, на заводі Martorell, поруч із VW ID. Polo. Це не лише посилює роль країни як важливого європейського центру електромобільності, але й підкреслює прагнення бренду робити електрокари доступнішими для широкого кола клієнтів.
Маркус Хаупт, тимчасовий CEO Cupra, наголосив, що Raval втілює все, чим є бренд: емоції, виразний дизайн, електрифіковану динаміку та орієнтацію на водія. За його словами, модель є не просто автомобілем, а частиною масштабного проєкту Electric Urban Car Family, який має зробити електромобілі доступними мільйонам європейців.
Cupra Raval стане восьмою серійною моделлю марки й символічно відзначить восьму річницю бренду. Офіційна прем’єра відбудеться у 2026 році, після чого електрохетчбек надійде у продаж. Його основними конкурентами на ринку стануть Renault 5 E-Tech, Mini Cooper Electric та майбутній Hyundai Ioniq 3.