
Компанії Bolt, Uklon та Ubеr звернулися до Київського міського голови Віталія Кличка з проханням врегулювати пересування містом у період комендантської години «особами, які мають об’єктивну потребу».
«Компанії Bolt, Uklon та Ubеr мають усі технічні спроможності реалізувати узгоджену з органами влади систему нічних перевезень у нашій столиці у найкоротший термін, з урахуванням вимог безпеки та захисту персональних даних», — говориться у листі компаній, який є у розпорядженні ЕП.
«Ми звертаємося до відповідних державних органів із пропозицією розглянути можливість запровадження у Києві аналогічної або удосконаленої системи. Така система дозволила б створити прозорий ринок перевезень, а також стала б внеском у бюджет країни та міста, завдяки сплаті податків цифровими платформами», — зазначають підписанти.
Йдеться про «прозоре, безпечне та погоджене з органами влади врегулювання питання пересування містом у період комендантської години особами, які мають об’єктивну потребу», уточнюють у одній з компанії.
Таким чином вдасться запобігти несанкціонованим нічним перевезенням, переконані компанії.
«Ми пропонуємо зручний спосіб пересування містом, який поєднує швидкість замовлення, високу якість обслуговування та прозорі умови для користувачів», — зазначають підписанти.
«Наші компанії здійснюють діяльність виключно у правовому полі, дотримуючись чинного законодавства України та всіх вимог регуляторів. Ми впроваджуємо сучасні стандарти безпеки, цифрового контролю та перевірки водіїв, аби кожна поїздка була максимально безпечною, комфортною та передбачуваною», — говориться у зверненні.
У компанії звертають увагу на те, що останнім часом у ЗМІ з’являються численні тривожні публікації щодо перевезень пасажирів під час комендантської години, які нерідко здійснюються у «тіньовому» режимі.
«Водії та пасажири опиняються в умовах невизначеності, а місто без належного контролю й надходжень до бюджету, а також без вирішених проблеми нічних перевезень для тих категорій наших громадян, які справді цього потребують», — говориться у зверненні.
«Як показує приклад міста Львова, цифрові платформи змогли успішно відновити роботу сервісів нічний час завдяки погодженому з міською владою механізму, який працює належно та приносить користь усім сторонам», — говорять у компанії.