Самоскиди Liebherr «поїхали проводами» в Чілі. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Компанія Liebherr Mining у липні цього року запустила тролейну лінію для кар’єрних самоскидів на мідному руднику Kaллаусі (Чилі). Це перша така лінія в країні та перший аналогічний проект Liebherr у Південній Америці. Складність реалізації цього проекту полягала у високогірному розташуванні траси — 4500 м над рівнем моря, наявність сильних вітрів, а також сейсмологічної нестабільності району.

Проект включав облаштування інфраструктури та електроживлення, встановлення бортового обладнання (пантографів) на самоскиди та навчання персоналу. На електрофікованому маршруті протяжністю 1 км будуть експлуатуватися чотири 360-тонні самоскиди Liebherr моделі T284. Одночасно на лінії зможуть працювати дві машини завдяки установці двох трансформаторів потужністю 5,5 МВт.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Liebherr Mining (@liebherrmining)

Експлуатація кар’єрних самоскидів по проводах дає низку переваг. Це зниження витрати пального на 85% при русі на підйомах, а разом з цим і скорочення викидів СО2 на ті ж 85%. У свою чергу на 40% збільшується швидкість машин при русі в гору. Істотно підвищується продуктивність завдяки скорочення часу циклу на 20 — 25%. Дизельний двигун має менше навантажень, що подовжує його ресурс і здешевлює технічне обслуговування. Крім того, кар’єрні тролейвози забезпечують покращені умови праці операторам.

Зазначимо, що сьогодні тролейні лінії від Liebherr Mining успішно функціонують у кар’єрах низки країн. Так, у Панамі працює 38 одиниць 360-тонних самоскидів, а в Замбії — 15 аналогічних машин. А ось в Австрії експлуатується сім 100-тонних самоскидів Liebherr.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Liebherr Mining (@liebherrmining)

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.