
Два знані німецькі бренди — тюнінг-ательє delta4x4 та ралійна команда X-raid — об’єднали свій багаторічний досвід, щоб створити потужну та візуально виразну позашляхову версію нового MINI Countryman. Їхня спільна розробка — це не просто дизайнерська варіація популярного кросовера, а справжній автомобіль для екстремальних умов, натхненний духом легендарного ралі-марафону Dakar, у якому команда X-raid здобула шість перемог і отримала визнання як одна з найсильніших структур у світі ралі-рейдів.
Основною метою цього проєкту було створення позашляховика, який залишався б придатним для щоденної експлуатації, але водночас не поступався б у прохідності серйозній техніці для бездоріжжя. Надихаючись багаторічним досвідом участі в жорстких ралійних змаганнях, інженери X-raid і фахівці delta4x4 адаптували платформу серійного Countryman, перетворивши його на повноцінний позашляховий концепт.
Серед найпомітніших технічних удосконалень — спеціально розроблена ралійна підвіска, яка дозволила збільшити дорожній просвіт на 50 міліметрів. Це стало ключовим фактором для покращення геометричної прохідності. Кузов авто розширено приблизно на 10 міліметрів з кожного боку, що стало можливим завдяки встановленню нових, більш агресивних арок. Це, у свою чергу, дало змогу використовувати широкі шини Loder AT #1 у розмірі 255/55 R18, встановлені на міцні 18-дюймові диски delta4x4 Hanma розміром 18×9 дюймів.
Особливу увагу приділили практичності. На даху автомобіля змонтовано міцну платформу для перевезення різноманітного позашляхового спорядження — таких як сенд-треки, каністри для пального, лопати, запасне колесо та транспортні контейнери, які можна надійно закріпити. Все це розраховано на реальне використання в умовах далеких подорожей, де водій має покладатися не лише на техніку, а й на здатність швидко подолати перешкоди.
Для захисту передньої частини встановлена потужна металева дуга діаметром 76 міліметрів, що додає агресивного вигляду й виконує функцію захисту у складних умовах. Оснащення доповнюють високопродуктивні допоміжні світлодіодні фари PIAA, які розміщено як спереду, так і на багажному відсіку на даху, що забезпечує максимальну видимість уночі або під час пересування в умовах обмеженої видимості, зокрема на бездоріжжі.
Зовнішній вигляд автомобіля підкреслено спеціальним оздобленням: матово-чорне покриття із фірмовими помаранчевими акцентами, що є візитівкою команди X-raid. Саме ці кольори асоціюються з бойовими машинами, які брали участь у ралі Dakar, і надають концепту візуальної впізнаваності серед шанувальників автоспорту.
На цей момент автомобіль існує лише в одному екземплярі, але, як зазначає delta4x4, компанія готова запустити обмежену серію таких моделей, якщо отримає достатню кількість попередніх замовлень або інтересу з боку потенційних покупців. Це відкриває двері для створення унікального класу серійних позашляховиків, які поєднуватимуть у собі естетику сучасного кросовера з реальними можливостями справжнього всюдихода.
Спільна розробка delta4x4 та X-raid демонструє, як співпраця тюнінг-майстрів та ралійних інженерів здатна вивести традиційний кросовер на абсолютно новий рівень. У світі, де позашляховий вигляд часто залишається лише стилістичним елементом, цей проєкт є рідкісним прикладом автомобіля, в якому дизайн відповідає технічній суті, а функціональність не поступається формі.