Kawasaki представила гібридний мотоцикл з мінімальною витратою пального. Новини моторинку

У Мюнхені відкрилася Міжнародна виставка мотоциклів IMOT, де з 16 по 18 лютого світові виробники байків демонструватимуть свої новинки. Показ кількох новинок модельного року 2024 запланувала на ці дні і японська корпорація Kawasaki.

Загалом у 2024 році Kawasaki планує випустити дві нові серії мотоциклів — моделі гібрид і 500. Гібридні версії Ninja 7 Hybrid і Z 7 Hybrid використовують унікальну в галузі концепцію приводу. З іншого боку в серію підуть класичні Z500, Eliminator 500 і Ninja 500 SE, які розробники відносять до ідеальних двоколісних машин початкового рівня класу A2.

Головна родзинка — в групі гібридних моделей Kawasaki. Японські розробники обіцяють, що з Ninja 7 Hybrid і Z 7 Hybrid шанувальники їх бренду можуть їздити містом виключно на електриці.

В міському режимі їзда буде без викидів і традиційного мотоциклетного гуркоту. Звук видаватиме хіба що шарудіння шин асфальтом чи бруківкою. Однак за містом в роботу під’єднується двоциліндровий бензиновий двигун. Він також швидкий, але вже з вихлопною трубою.

Таким чином, поєднання обох двигунів зробить поїздку динамічною та економічною. Враховуючи функцію e-Boost, що дозволяє тимчасово збільшити віддачу до 9 кВт/12 к.с., байкер взагалі буде щасливий досягти неймовірних значень прискорення.

Для більш конкретного прикладу візьмемо першу у світу серійну гібридну модель Kawasaki Ninja 7 Hybrid. В його основі маємо чотиритактний двигун з рідинним охолодженням і об’ємом 451 куб. см. Додатково в мотоциклі встановлений електродвигун потужністю 12 кінськими силами.

Загальна потужність гібридного транспортного засобу сягає 58 к.с.. з можливістю короткочасного збільшення силового потенціалу за рахунок використання опції e-Boost.

Стартова динаміка Ninja 7 Hybrid знаходиться на рівні мотоцикла з двигуном не менше 1000 куб. см, а середня витрата бензину у новинки на рівні моделі двигуном 250 куб. див. Така результативна планка споживання досягається в економічному режимі ходу. Взагалі тут три режими роботи — економічний, спортивний та повністю електричний.

Скажімо повністю електричний вибір буде виправданий для руху на малій швидкості всередині дворів. До речі, коробка передач тут шестиступенева, може працювати як в автоматичному, так і ручному режимі.

Цінник на Ninja 7 Hybrid та Z 7 Hybrid однаковий — стартує у роздрібі з 12 995 євро.

А ось ціни для трьох моделей (Z500, Eliminator 500 і Ninja 500 SE ) з робочим об’ємом 451 куб. см. і піковою потужністю 33,4 кВт/45,4 к.с., які у ці дні дебютують у Мюнхені, приємно вразять не тільки початківців, але прихильників тихої їзди.

Z500 продають за 5 995 євро, за Eliminator 500 попросять 6 495 євро, а Ninja 500 SE відпустять за 6 995 євро. Тут слід врахувати, що вказані роздрібні ціни застосовуються до німецького ринку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.