Електрохетчбек із ліжком у салоні став бестселером у Китаї. Китайський автопром

Компанія SGMW (SAIC-GM-Wuling) опублікувала дані про продажі свого нового бестселера — електричного хетчбека Wuling Bingo. Вдало стартувавши у квітні цього року — 10 тисяч продажів за перші два тижні — китайський електромобіль стає дедалі популярнішим. Як повідомили у SGMW, у липні вдалося реалізувати 20 064 хетчбеки, а загалом за чотири місяці — 81 336 одиниць.

Основна причина такої популярності — невеликий цінник. У Китаї хетчбек коштує від 8340 до 11 830 доларів залежно від комплектації. Ще один плюс моделі — великий багажник на 730 літрів, в якому можна комфортно розташуватися на надувному матраці, що входить в комплект. Особливо популярна ця опція у поціновувачів виїздів на природу. У салоні — 7,0-дюймова цифрова панель приладів та 10,25-дюймова «мультимедійка».

Загалом клієнтам пропонують сім конфігурацій Wuling Bingo. Всі моделі укомплектовані одним електродвигуном потужністю 41 або 68 к.с. та максимальним крутним моментом 150 Нм. Ємність літій-залізо-фосфатної (LFP) тягової батареї — 17, 3 або 31,9 кВт.год. Запас ходу — 203 та 333 км по CLTC відповідно. Батарея хетчбека підтримує швидкісну зарядку.

На китайському ринку Wuling Bingo бореться за клієнта з BYD Seagull, який дебютував наприкінці квітня 2023 року. Із запасом ходу 305 км та цінником у 10 300 доларів він являється прямим конкурентом 333-кілометрової версії Bingo. Варто зазначити, що у червні BYD вдалося продати 23 005 одиниць Seagull. Даних про липневі продажі моделі наразі немає.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.