Китайські вантажівки зайняли майже третину російського ринку. Новости мирового авторынка

У Росії різко зріс продаж вантажних автомобілів китайських брендів, повідомляє «Автостат» з посиланням на дані АТ «Електронний паспорт». За перший місяць літа в країні було продано 1781 вантажівку марок із КНР — це 30,9 відсотка всіх тягачів, проданих на російському ринку. «Китайці» збільшують присутність на тлі масового відходу західних брендів, які заморозили як імпорт машин, так і виробництво на території Росії.

За даними АТ «Електронний паспорт», з січня до березня нинішнього року частка китайських моделей на російському ринку вантажної техніки становила від 9 до 10,5 відсотка. У квітні вона різко зросла — до 18,4 відсотка, а у травні — до 25,4 відсотка. Зрештою, у червні на «китайців» припало вже 30,9 відсотка продажів — тобто майже третину всіх реалізованих вантажівок.

Частка машин шведських марок тим часом впала з 13 відсотків на початку року до 1,4 відсотка в червні, німецьких — з шести до 1,2 відсотка. Продажі тягачів із Франції, Нідерландів та США, і до введення санкцій, які не демонстрували хорошого попиту, впали майже до нуля.

Виробники вантажівок Scania, Volvo, MAN, Mercedes-Benz та Iveco, що пішли з Росії, не тільки зупинили продажі та імпорт: як виявилося, вони відмовляються проводити сервісне обслуговування раніше реалізованих машин. У зв’язку з цим на початку червня «Громадська споживча ініціатива» звернулася до Генпрокуратури та МВС із проханням перевірити фірми і, якщо буде необхідно, притягнути їх до кримінальної відповідальності.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.