ОККО забезпечила АЗК засобами безперебійного живлення та інтернету. Ринок бензину та дизельного палива

ОККО модернізувала корпоративну мережу для підвищення якості і надійності забезпечення АЗК інтернет-зв’язком за будь-яких умов, впровадивши інтелектуальну систему управління.

Система автоматично обирає найбільш стійкий і потужний із трьох каналів зв’язку – оптичний наземний, мобільний LTE/3G або супутниковий Starlink, які є майже на кожному АЗК мережі, і використовує саме його. Або використовує всі три одразу, тим самим забезпечуючи максимально якісний зв’язок.

«ОККО першою в Україні реалізувала проект програмно керованої корпоративної мережі, так званий SD-WAN (software-defined wide area network) з використанням обладнання Aruba, світового лідера в своїй галузі», – ЗАЗНАЧИВ IT-ДИРЕКТОР ОККО СЕРГІЙ ЛЕСЬКО.

Це черговий із низки послідовних кроків компанії для забезпечення безперервної роботи АЗК за будь-яких умов. Зокрема, всі АЗК, яких зараз у мережі 409, забезпечені дизель-генераторами, більшість – Starlink. Окрім того, компанія продовжує розпочату у 2023 році роботу із заміни блоків безперебійного живлення на сучасні потужні LI-Ion, що забезпечують до 6 тисяч циклів зарядки/розрядки. До кінця поточного ними будуть покриті 90% АЗК.

Завдяки комплексу цих заходів навіть у моменти відключення електроенергії і переходу на резервне живлення касове та інше обладнання АЗК працює в безперервному режимі. Клієнти, як і завжди, можуть розраховуватися зручним для себе способом – каса, двостороння каса самообслуговування або сервіс OKKO Pay.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.