Chrysler готує «революцію» і хоче бути успішним. Рекламні тизери нових автомобілів

Компанія Chrysler, чия лінійка поки що обмежена лише седаном 300C і мінівеном Pacifica, має намір повернути втрачені за роки позиції, нав’язавши конкуренцію Ford і Chevrolet.

«Відродження» розпочнеться вже цього місяця, з дебютом нового електрокара бренду.

Поки ж Chrysler опублікував тизерне зображення новинки, але зрозуміти щось по ньому досить складно.

Єдине, що можна побачити – це панорамний дах, рельєфні передні крила і короткий капот, на якому красується новий логотип марки, що світиться.

Зазначимо, нову мінімалістичну емблему Chrysler демонструють не вперше. Цей логотип представили ще два роки тому, коли у світ вийшли концепти Airflow і Synthesis, які так і не стали серійними.

Чи піде в серію новий концепт, покаже лише час.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.