Компанія XPeng готує до виходу оновлену версію свого електричного седана Mona M03. Модель уже пройшла сертифікацію в Китаї напередодні офіційного запуску, що підтверджує швидке наближення її ринкової прем’єри. Саме Mona M03 стала першою моделлю в окремій лінійці Mona і від моменту дебюту в серпні минулого року стабільно утримує статус найпопулярнішого автомобіля бренду.
Значення цього оновлення для XPeng складно переоцінити, адже в період із січня по листопад Mona M03 забезпечила 41,66% загальних продажів компанії. Фактично майже кожен другий проданий автомобіль XPeng у цей період припадав саме на цю модель, тому навіть точкові технічні та конструктивні зміни мають стратегічне значення для бренду.
Зовнішні доопрацювання виявилися мінімальними, але формально зафіксованими. Довжина кузова збільшилася лише на 5 мм і тепер становить 4785 мм. Водночас ширина, висота та колісна база залишилися без змін, що свідчить про збереження знайомих пропорцій і платформи, які вже добре зарекомендували себе на ринку.
Ключові зміни стосуються не дизайну, а технічних характеристик, передусім запасу ходу. Версія з акумулятором ємністю 62,2 кВт-год тепер здатна проїхати до 640 км за китайським циклом CLTC, що на 20 км більше, ніж раніше. Важливо, що цього результату вдалося досягти без зміни самої батареї, що вказує на оптимізацію програмного забезпечення, силової електроніки або енергоефективності силової установки загалом. У лінійці також зберігається доступніший варіант із батареєю на 51,8 кВт-год, а новим доповненням стане проміжна версія з акумулятором ємністю 61,6 кВт-год, яка має заповнити цінову та технічну нішу між двома вже відомими конфігураціями.
На китайському ринку Mona M03 наразі пропонується за стартовою ціною 119 800 юанів, що еквівалентно приблизно 14 500 євро. Це майже вдвічі дешевше за базову Tesla Model 3 у Китаї, і саме така різниця в ціні багато в чому пояснює стабільно високий попит на модель.

Опубликовал
Теги: 

