
Італійська компанія Totem Automobili на престижному фестивалі Monterey Car Week у Каліфорнії представила свій найексклюзивніший проєкт — прототип рестомоду GT Super SP, який буде випущений обмеженою серією всього у десять екземплярів. Перший зразок із номером 00 був офіційно показаний на події The Quail, A Motorsports Gathering, що є однією з найяскравіших частин автотижня в Монтереї.
GT Super SP, де абревіатура SP розшифровується як Sport Prototipo, — це своєрідне прощання Totem Automobili з ринком рестомодів, адже компанія планує завершити цю лінійку робіт. У порівнянні з базовим GT Super, версія SP демонструє ще більш екстремальний підхід як до дизайну, так і до технічних характеристик.
Visualizza questo post su Instagram
Автомобіль отримав розширені на 130 мм колісні арки, виготовлені з карбону, завдяки чому вигляд став більш агресивним. Вихлопну систему, розроблену у співпраці з німецькою компанією Capristo, було перенесено на бокові частини кузова, що дозволило змінити задню частину авто й інтегрувати абсолютно новий карбоновий дифузор. Усі кузовні панелі SP виготовлені з вуглецевого волокна.
Прототип пофарбували в глибокий бордовий колір, який вдало поєднується з бронзовими акцентами на фарах, решітці радіатора, дзеркалах, дисках, склоочисниках та окантуванні вікон, створюючи баланс класичної елегантності та сучасної динаміки.
Visualizza questo post su Instagram
Що стосується технічної частини, фахівці Totem не обмежилися лише візуальними змінами. Було перероблено підрамники, змінено геометрію підвіски та встановлено електронно-регульовані амортизатори ORAM, що значно покращує керованість автомобіля.
Під капотом купе встановлено 3,0-літровий V6 із подвійним турбонаддувом, розроблений компанією Italtecnica, який має індивідуальні дросельні заслінки, а також системи безпосереднього та розподіленого упорскування палива. Двигун видає 730 кінських сил та 850 Нм крутного моменту, що робить GT Super SP одним із найпотужніших рестомодів у світі. Важливо, що мотор поєднано з 6-ступеневою механічною коробкою передач із класичним кулісним механізмом, виготовленим з цільного алюмінію, що додає авто справжнього драйверського характеру.
Visualizza questo post su Instagram
Інтер’єр автомобіля також зазнав значних змін. Новий тунель трансмісії виконаний із карбону, а бронзові елементи прикрашають панель приладів та індикатори. У салоні встановлено новий блок перемикачів під важелем коробки передач, унікальне кермо зі спеціальною функцією контролю бусту, спортивні сидіння з вуглецевого волокна та оббивку з синьої алькантари, яка гармонійно підкреслює спортивний стиль купе.