Stellantis відмовився від випуску топового Dodge Charger Daytona

Корпорація Stellantis продовжує кардинально переглядати свою стратегію розвитку, відмовляючись від низки електромобільних проектів, які ще донедавна вважалися ключовими для майбутнього бренду Dodge. Як повідомляє американське видання The Truth About Cars із посиланням на джерела серед постачальників та інсайдерів MoparInsiders, компанія офіційно скасувала розробку флагманського електрокара Dodge Charger Daytona SRT Banshee. Цей автомобіль мав стати найпотужнішою повністю електричною версією Charger, з системою на 800 вольт та потужністю понад 800 кінських сил, і фактичн о — наступником легендарних бензинових моделей із двигунами V8.

Проект Dodge Charger Daytona SRT Banshee розглядався як електричний аналог версій Hellcat, які стали культовими серед шанувальників американських маслкарів. Проте через слабкий попит на електричну версію Charger і загальне зниження інтересу до EV у США, Stellantis вирішила згорнути розробку. Як зазначають джерела, продажі електричних Charger Daytona в першому кварталі 2025 року не перевищили двох тисяч одиниць — приблизно стільки ж, скільки компанія реалізувала залишків старих бензинових Charger та Challenger, які вже були зняті з виробництва.

Електричний Charger Daytona виявився надто дорогим (ціна стартувала від 59 595 доларів за версію R/T) і важким, а його керованість і характер радше нагадували гран-турер, ніж справжній маслкар. До того ж електронізована панель управління та залежність від сенсорних елементів управління позбавили автомобіль тієї «живої» динаміки, яку цінують фанати класичних моделей.

На цьому тлі Stellantis взяла курс на повернення двигунів V8 та відродження спортивного підрозділу SRT Performance. У 2026 році на американський ринок вийдуть оновлені Dodge Durango з виключно двигунами HEMI, а також Ram 1500 з 5,7-літровим HEMI V8. Крім того, компанія підтвердила збереження у виробництві 6,4-літрового Wrangler Rubicon 392 та анонсувала появу Gladiator із тим самим двигуном.

Таким чином, скасування проекту Banshee стало логічним продовженням нового курсу Stellantis, який тепер зосереджується не на повній електрифікації, а на збалансованому розвитку різних типів силових установок. Представники компанії підтвердили, що «Stellantis продовжує переглядати продуктову стратегію відповідно до споживчого попиту», і тепер план полягає в тому, щоб пропонувати клієнтам «широкий вибір транспортних засобів із різними варіантами силових агрегатів, які найкраще відповідають їхнім потребам».

Фактично, у виробництві залишаться лише 400-вольтові версії Charger Daytona, а найпотужнішою електричною моделлю тепер є Charger Daytona Scat Pack, яка коштує від 68 230 доларів. Замість неї у 2026 році з’явиться нова флагманська бензинова модифікація від підрозділу SRT Performance, яку вже очікують американські дилери.

Аналітики зазначають, що рішення Stellantis відображає ширшу тенденцію на світовому ринку, де великі автовиробники переосмислюють масштаб електрифікації через зниження попиту, високі витрати на виробництво та обмежену інфраструктуру зарядних станцій. Якщо ще кілька років тому концерн мав намір повністю замінити ДВЗ акумуляторними платформами, то нині нове керівництво на чолі з Антоніо Філосою прагне збалансувати інновації з комерційною доцільністю.

Саме Філоса, який змінив Карлоса Тавареса, став ініціатором низки рішень, що повернули Dodge до коріння: він відновив виробництво двигунів V8 HEMI, повернув у дію спортивний бренд SRT і згорнув кілька збиткових електричних проектів, зокрема електричний пікап Ram 1500 REV.

Попри це, Stellantis не відмовляється повністю від електрифікації. У межах стратегії Dare Forward 2030 компанія продовжує інвестувати в розробку електромобілів та гібридів, але тепер робить ставку на «гнучкий підхід» і орієнтацію на реальний попит.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.