
Бренд Ram, що належить концерну Stellantis, офіційно відмовився від планів випустити свій перший повністю електричний пікап Ram 1500 REV. Це рішення компанія пояснила зниженням попиту на великі електричні пікапи у Північній Америці. Спершу Ram 1500 REV задумувався як прямий конкурент Ford F-150 Lightning та Chevrolet Silverado EV і навіть був представлений у такій ролі на Нью-Йоркському автосалоні у 2023 році. Тоді публіці показали концепт з величезною батареєю на 168 кВт-год, яка мала забезпечувати запас ходу близько 350 миль (понад 560 км), а для топових версій планувалася ще потужніша АКБ на 229 кВт-год, здатна гарантувати до 500 миль (приблизно 800 км) автономності. Проте проєкт кілька разів переносили, і зрештою його остаточно згорнули.
Водночас назва Ram 1500 REV залишиться, але відтепер вона позначатиме зовсім іншу модель — не «чистий» електромобіль, а пікап із технологією Range-Extended Electric Vehicle (REEV). Цей автомобіль, який раніше був відомий як Ramcharger, працюватиме за принципом гібридного рішення з подовженим запасом ходу. Його бензиновий двигун не приводний, а виконує функцію генератора, виробляючи електроенергію для живлення батареї та електромоторів, завдяки чому пікап отримує значно більший запас ходу, ніж класичні BEV-версії.
За словами Stellantis, новий Ram 1500 REV зможе встановити нові стандарти в сегменті пікапів із вантажопідйомністю у півтори тонни. Компанія обіцяє рекордні показники у категоріях автономності, буксирувальної здатності та вантажопідйомності. Очікується, що новинка вийде на ринок уже наступного року та стане стратегічною відповіддю бренду на зміну ринкових тенденцій.
Таким чином, Ram фактично зберіг назву REV, але змінив її зміст: тепер замість амбітного повністю електричного пікапа клієнти отримають більш практичну гібридну модель з генератором і електричною трансмісією. Цей крок демонструє адаптацію Stellantis до реалій північноамериканського ринку, де попит на великі акумуляторні пікапи виявився нижчим за очікування виробників, тоді як інтерес до автомобілів з розширеним запасом ходу залишається стабільним.