Новий позашляховик Mahindra викликав небувалий ажіотаж. Новости мирового авторынка

У червні цього року компанія Mahindra представила новий рамний позашляховик під назвою Scorpio-N. Автомобіль настільки сподобався шанувальникам марки, що вони ледь дочекалися старту продажу.

Першу партію машин чисельністю 25 тисяч одиниць було розпродано за 55 секунд. Такий ажіотаж призвів до збоїв у роботі сайту компанії. Фахівці швидко усунули його, тому Mahindra вдалося зібрати за перші пів години близько 100 000 передзамовлень.

При бронюванні потрібно було вносити депозит у розмірі 18 000 рупій (227 доларів). Через технічні проблеми, менеджери компанії змушені зв’язуватися з кожним клієнтом і підтверджувати замовлення. Тож ті, хто оформив його помилково, мають можливість відмовитися. Хоча в Mahindra упевнені, що такого не буде, тому що на першу партію Scorpio-N діяла акційна ціна — 15 тисяч доларів.

Mahindra Scorpio-N базується на абсолютно новій рамній платформі і досягає у довжину 4699 мм. Модель отримала багате оснащення та широкий список систем допомоги водієві. Пропонуватиметься позашляховик із 2,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 203 к.с. та 2,2-літровим дизельним мотором на 132 к.с. Доступна новинка буде лише на ринку Індії.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.