IVECO S-Way CNG встановлює новий стандарт запасу ходу. Комерційний транспорт та Спецтехніка

IVECO, піонер у сфері альтернативних видів тяги протягом понад 30 років, знову підтвердила видатні показники своїх вантажівок із газовим приводом. Минулого літа вантажівка IVECO S-Way CNG досягла надзвичайного результату — подолала понад 1 000 кілометрів на одному заправленні стисненим природним газом (CNG).

Тестові заїзди, які провели французькі журналісти Фаб’єн Кальве (www.truckstop.fr) та Лоік Фьо (Les Routiers), відбувалися між бельгійським і іспанським кордонами в реальних умовах експлуатації. Тягач тягнув завантажений напівпричіп Krone curtain-sided із повною масою автопоїзда 30 тонн, демонструючи ефективність, витривалість і практичність S-Way CNG у щоденній роботі.

Дизельна потужність, тихіша робота

Журналісти відзначили виняткову керованість і комфорт водіння IVECO S-Way CNG. Система High- Performance Engine Brake та гідравлічний ретардер Intarder забезпечили потужне гальмування двигуном, тоді як повна пневмопідвіска та нова рульова колонка підвищили точність і комфорт керування.

Газовий двигун вразив своєю плавністю, чутливістю й надзвичайно тихою роботою. Поведінка на дорозі була цілком порівнянною з дизельним аналогом — але помітно тихішою.

Середня витрата палива становила менше 21 кг/100 км на дистанції понад 1 000 км, а швидке заправлення підтвердило технологічну зрілість і практичну доцільність рішень IVECO на базі CNG.

Створено для потужності та ефективності

Випробувана модель оснащена двигуном xCursor 13 виробництва FPT Industrial, що розвиває 500 к.с. та 2 200 Нм крутного моменту. Цей двигун нового покоління відповідає майбутнім стандартам Euro VII та забезпечує оптимальну продуктивність у діапазоні 1 000 — 1 500 об/хв.

У поєднанні з другим поколінням 12-ступеневої автоматизованої коробки передач ZF TraXon і довгим передатним числом заднього моста, xCursor 13 максимально ефективно використовує крутний момент, утримуючи низькі оберти двигуна протягом усього маршруту.

Нові балони об’ємом 620 літрів забезпечують загальну ємність 1 240 літрів (еквівалентно щонайменше 190 кг CNG) — це на 18% більше, ніж у попереднього покоління, і на вражаючі 72% більше, ніж у перших CNG-тягачів IVECO, представлених у 2011 році.

Технології, що підвищують ефективність

Інженери IVECO продумали кожну деталь для досягнення максимальної продуктивності та паливної економічності. Система предиктивного GPS оптимізує рух залежно від рельєфу: відновлює кінетичну енергію на спусках і заздалегідь коригує оберти двигуна перед підйомами.

Інтелектуальні системи енергоменеджменту — зокрема керований генератор, вимикаємий компресор кондиціонера та насос гідропідсилювача з регульованим потоком — забезпечують споживання енергії лише за необхідності.

Аеродинамічні покращення, такі як 3D-дефлектори, бічні обтічники та дзеркала-камери, знижують опір повітрю, допомагаючи зменшити витрату палива на довгих маршрутах.

Біометан: доведена безвуглецева альтернатива

Окрім високої продуктивності, вантажівки IVECO на природному газі пропонують операторам екологічно сталий та економічно вигідний транспортний варіант. Вони можуть розраховувати на розвинену мережу заправних станцій по всій Європі. На сьогодні в експлуатації перебуває близько 4 300 станцій bioLNG та 800 станцій BioCNG. Біометан, вироблений локально з органічних відходів, дозволяє зменшити викиди CO2 у середньому на 95%, а також суттєво знизити рівень дрібнодисперсних часток і оксидів азоту порівняно з дизелем. Європейська газова інфраструктура продовжує розширюватися — у 2026 році планується відкриття ще 50 нових станцій.

«Цей прорив повністю відображає нашу філософію», — зазначив Джандоменіко Фйоретті, керівник напряму Alternative Propulsion Business Development в IVECO. — «Подолавши понад 1 000 км на одному заправленні, IVECO S-Way CNG встановлює новий стандарт запасу ходу, ефективності та комфорту, ще раз доводячи, що природний газ є реальною альтернативою дизелю для далекобійних перевезень і сприяє декарбонізації вантажного транспорту».

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.