Isuzu показала ефектний рестомод на базі пікапа кінця 1980-х. Новини світових тюнінг-ательє

На Міжнародному автосалоні в Бангкоку дебютував концепт-кар Dragon Max. Йдеться про сучасну інтерпретацію Isuzu TFR зразка 1988 року: автовиробник вважав за краще зберегти ретродизайн, але додати функціонал 2020-х. Над технічною начинкою теж попрацювали: під капотом форсований турбодизель, тяга передається на задні колеса, а взутий пікап у напівсліки Advan!

Зовні шоу-кар Dragon Max легко впізнати за заниженою підвіскою, світлодіодними фарами і ліхтарями, стильними п’ятиспицевими легкосплавними дисками, спойлером на кришці багажника, а також пофарбованим обвісом з іншими бамперами і бічними спідницями. Під капотом теж все інакше: там форсований (220 к.с., 550 Нм) сучасний 2,2-літровий турбодизель RZ4F-TC у зв’язці з 8-ступінчастим автоматом.

Салон перешитий і модернізований. Додано портретно-орієнтований тачскрін медіасистеми, віртуальну панель приладів, розсип USB-роз’ємів, кнопку запуску двигуна. Утилітарні сидіння поступилися місцем кріслам з акцентом на спорт, кермо, центральний тунель і дверні карти оздоблені алькантарою з контрастною прострочкою і вуглецевим волокном.

По суті Isuzu Dragon Max — вітрина технологій, і шоу-кар будуть хіба що возити по виставках. Схожі проекти кілька років тому реалізовував Hyundai з лінійкою Heritage Series, але ретроверсія седана Grandeur виявилася провісником нового покоління моделі. Можливо, японська вантажівка теж засвітила майбутні інновації Isuzu?..

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.