Hyundai готує конкурента «Гелендвагену». Рекламні тизери нових автомобілів

Genesis готується зробити рішучий крок за межі звичного уявлення про люксові автомобілі, створивши свій перший справжній позашляховик, який може скласти конкуренцію легендарним Mercedes-Benz G-Class і Land Rover Defender. Концепт X Gran Equator, представлений на початку року, став справжнім сигналом до змін — імовірним передвісником нового флагмана бренду, що поєднає елегантність, технологічність і дух пригод.

Президент і генеральний директор Hyundai Motor Group Хосе Муньйос підтвердив, що Genesis планує розширення модельного ряду та створення абсолютно нового флагманського позашляховика. За його словами, компанія хоче вийти за межі традиційного портфоліо й запропонувати «позашляховик, натхненний духом пригод — такий, як X Gran Equator». Муньйос наголосив, що цей концепт, як і інші нещодавні проєкти Genesis, «уособлює амбіцію бренду створювати провідні продукти, що дарують виняткові емоції й досвід».

Концепт X Gran Equator продемонстрував чітке бачення майбутнього марки. Зовні він поєднує короткі свеси, прямі лінії кузова та характерну для Genesis двосекційну оптику. Його дизайн водночас брутальний і вишуканий: плаский капот, висока посадка, стримані пропорції й упізнаваний «дві лінії» світловий мотив, який обрамлює передню й задню частини авто. Саме ці елементи, за оцінками експертів, майже без змін перейдуть у серійну версію.

Салон концепту вирізняється мінімалізмом і якістю матеріалів. Genesis навмисно відмовився від великих екранів, зосередившись на фізичних елементах управління — елегантних круглих циферблатах і «плаваючій» центральній консолі. Усе це створює відчуття розкоші, а не показного багатства, де головну роль відіграють тактильність і витонченість, а не цифрова демонстрація.

Genesis офіційно не підтвердив, що X Gran Equator отримає серійне продовження, проте в індустрії вважають це питанням часу. Тим більше, що попит на позашляховики зростає, а сегмент «люкс-оффроудерів» залишається одним із найприбутковіших у світі.

Наразі невідомо, яку платформу отримає майбутня модель, але, ймовірно, Genesis використає задньоприводну архітектуру, знайому з седана G80 і SUV GV80, адаптуючи її під повноприводну систему з підвищеною прохідністю. Це відкриє шлях для гнучкої силової гами — від потужних бензинових двигунів до гібридних установок.

Концепт X Gran Equator не мав видимих вихлопних труб і демонстрував закритий днищевий простір, що свідчить про його первісну розробку як електричного автомобіля. Однак з огляду на ситуацію на ринку, серійна версія може отримати як електричну, так і гібридну або навіть бензинову модифікацію. Найімовірніше, Genesis застосує перевірені силові агрегати, подібні до тих, що використовуються у флагмані G90. Там 3,5-літровий гібридний V6 розвиває 409 к.с. і 550 Нм, що близько до характеристик шестициліндрового гібридного двигуна Mercedes-Benz G550.

Якщо майбутній позашляховик справді стане флагманом марки, його стартова ціна може перевищити 100 тисяч доларів. Це поставить його в один ряд із преміум-моделями, такими як Land Rover Defender у топових версіях чи Mercedes-Benz G-Class, але з власною інтерпретацією розкоші — не показної, а витонченої й технологічної.

Очікується, що серійна модель на основі X Gran Equator з’явиться не раніше 2026 року, після дебюту трирядного Genesis GV90. І хоча офіційного підтвердження виробництва поки немає, концепт уже дав зрозуміти — Genesis готується зробити великий крок у новий сегмент.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.