Ducati на IAA Mobility представила електробайк з твердотільною батареєю. Новини моторинку

На міжнародному автосалоні IAA Mobility у Мюнхені італійський виробник Ducati представив спортивний електробайк, який став першим випробувальним полігоном для твердотільної батареї, розробленої у співпраці з компанією QuantumScape та підрозділом PowerCo концерну Volkswagen Group. Цей проєкт має не лише спортивне, а й стратегічне значення, адже Volkswagen офіційно заявив про намір підготувати твердотільні акумулятори до серійного виробництва до 2030 року.

Електробайк Ducati V21L, що був створений на основі гоночного MotoE, отримав батарею, яка складається з 980 елементів і має ємність понад 21 кВт-год при вазі приблизно 70 кг. Це майже на 40 кг легше від попереднього рішення. Використання технології 800 вольт забезпечує швидше заряджання, зменшення маси та збільшення запасу ходу. Завдяки новій батареї силова установка мотоцикла розвиває потужність 150 к.с. і 140 Нм крутного моменту, що дозволяє розганятися до 275 км/год.

Керівник Ducati Клаудіо Доменікалі назвав твердотільні батареї «ідеальним рішенням» для спортивних мотоциклів, адже їхня підвищена енергетична щільність у порівнянні зі звичайними літій-іонними акумуляторами може стати ключем до подолання головних проблем електробайків — ваги, запасу ходу та компоновки. При цьому важливим є і те, що батарея в Ducati V21L інтегрована у конструкцію шасі як силовий елемент, що дозволяє отримати безцінні дані про її міцність і витривалість у значно складніших умовах, ніж у звичайному електромобілі. Це особли во важливо, адже одним з головних викликів для твердотільних акумуляторів залишаються мікротріщини, які з’являються у керамічному електроліті через природні хімічні процеси та вплив зовнішніх навантажень.

Volkswagen Group підкреслює, що у майбутньому рішення базуватиметься на новій уніфікованій призматичній комірці Unified Cell, яка буде використана у 80% майбутніх електромобілів концерну. Це дозволить з мінімальними змінами інтегрувати твердотільні батареї у серійні моделі. Першими автомобілями, що отримають такі акумулятори, мають стати представники так званої Electric Urban Car Family — Cupra Raval, Skoda Epiq, Volkswagen ID Polo та Volkswagen ID Cross.

При цьому Volkswagen не прагне бути першим на ринку: Nissan планує вивести свої електромобілі з твердотільними акумуляторами вже у 2028 році, тоді як китайські бренди, зокрема MG, вже пропонують машини із напівтвердотільними батареями. Mercedes-Benz також проводить випробування EQS із твердотільним акумулятором, який здатен збільшити запас ходу на 25% — понад 1000 км.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.