
Dodge готує гучну прем’єру для цьогорічного тюнінг-шоу SEMA, яке відкриє свої двері 4 листопада у Лас-Вегасі. Разом із підрозділом Mopar, відомим своїми фірмовими компонентами для підвищення продуктивності, компанія представить новий концепт культового маслкара Dodge Charger з бензиновим двигуном. Це стане однією з найочікуваніших прем’єр серед автомобілів із ДВЗ, адже на тлі повної електрифікації модельного ряду Dodge таке повернення до класичних потужних моторів є справжнім жестом для фанатів марки.
Поки що виробник тримає більшість технічних характеристик у таємниці, проте перші офіційні тизери вже викликали чималий ажіотаж серед шанувальників бренду. На оприлюднених зображеннях видно Charger у насиченому фіолетовому кольорі з контрастним чорним капотом і масивним повітрозабірником. Саме ця деталь, як зазначають аналітики Carscoops, вказує на те, що під капотом розміститься бензиновий двигун, а не електрична установка, як у нових версіях Charger Daytona EV.
За попередніми даними, концепт створено на основі моделі Dodge Charger Scat Pack і оснащено 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном Hurricane з подвійним турбонаддувом. Цей агрегат доступний у двох конфігураціях. Базова версія R/T розвиває 420 к.с. (313 кВт) та 634 Нм крутного моменту, дозволяючи автомобілю розганятися до 270 км/год. А у варіанті Scat Pack двигун має посилену версію з віддачею 550 к.с. (410 кВт) і 719 Нм, що забезпечує розгін від 0 до 96 км/год лише за 3,9 секунди та максимальну швидкість до 285 км/год.
Такі показники ставлять Charger у пряму конкуренцію з сучасними спорткарами, залишаючи при цьому його класичний дух американського маслкара.
Переглянути цей допис в Instagram
Обидва варіанти двигуна працюють у парі з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач і мають стандартну систему повного приводу, яку за бажання водія можна відключити, перевівши авто у режим заднього приводу. Це дозволяє виконувати характерні для Charger прийоми — ефектні дрифти, оберти «на місці» та створювати густі клуби диму від гуми, що давно стало невід’ємною частиною іміджу моделі.
Dodge і Mopar прагнуть привернути увагу на SEMA не лише цим концептом. Stellantis, до складу якого входить бренд, планує вразити публіку широким асортиментом персоналізованих проєктів, серед яких — повністю зібрані шоу-кари та демонстраційні моделі, що демонструють найновіші можливості Mopar у сфері тюнінгу. За словами представників компанії, цього року акцент буде зроблено на поєднанні класичних м’язових традицій Dodge з новими технологічними рішеннями.
Хоча офіційні параметри потужності саме концепт-кару, що дебютує на SEMA, поки не розкриті, експерти припускають, що він матиме щонайменше 550 к.с., як у топовій версії Scat Pack. З огляду на візуальні акценти — масивний капот, спортивні елементи кузова та фірмове поєднання кольорів — очікується, що цей автомобіль стане справжньою даниною «старій школі» американських маслкарів.
Водночас сама серійна версія Dodge Charger Scat Pack має з’явитися в автосалонах до кінця цього року, тоді як Charger R/T вийде на ринок у середині 2026 року. Нове покоління Charger символізує своєрідний міст між минулим і майбутнім бренду — коли бензинові двигуни ще здатні співіснувати з електрифікацією, не втрачаючи свого характеру, потужності й емоційності.