Daimler Truck задає нові стандартні безпеки для вантажівок та автобусів. Техніка і технології

У випробувальному центрі EVZ компанії Daimler Truck у Верті постійно ведеться робота над перевіркою нових систем активної безпеки. У цьому беруть участь різні вантажівки — Actros, Arocs, eActros, Atego, а також міські та туристичні автобуси марок Mercedes-Benz та Setra. Не забуті й машини підрозділу MB Special Trucks — Econic та Unimog. Спеціальний полігон дозволяє імітувати дорожні умови різних країн — Південної Америки, Кореї, Африки та, звичайно, Європи. Протягом року таким чином перевіряються близько 60 машин.

Більше того, автомобілі тестуються і на полігонах Daimler Truck в інших країнах — Іспанії, Фінляндії, Японії та США. Починаючи з 2020 року і до кінця 2023-го їх сумарний пробіг досягне 5 млн км.

Особлива увага приділяється системам допомоги водієві, більшість із яких почнуть встановлюватись на вантажівки та автобуси концерну вже з квітня 2024 року. Системи об’єднує нова електронна платформа на основі датчиків та камер, зі збільшеною у 20 разів швидкістю обробки даних. Чотири датчики ближнього радіусу дії (по два спереду і ззаду), один далекого (спереду) і багатофункціональна камера за лобовим склом дозволяє досягти кута огляду в 270 град. навколо автомобіля. Це значно підвищує безпеку таких уразливих учасників дорожнього руху я к пішоходи та велосипедисти.

Тут відзначимо нову систему активної допомоги при гальмуванні Active Brake Assist 6 (шостого покоління), яка працює на швидкості до 60 км/год, реагуючи на стаціонарні та рухомі об’єкти. У разі загрози зіткнення вона автоматично застосовує гальмування, в разі потреби аж до повної зупинки.

Не менш важлива і система Frontguard Assist, яка сканує простір безпосередньо перед автомобілем, що є дуже актуальним при рушанні з місця в населених пунктах. Система Active Sideguard Assist 2 переглядає сліпі зони при правому або лівому поворотах і також «тисне на гальма» у разі загрози ДТП. А такий електронний помічник як Active Drive Asisst поверне машину/автопоїзд у свою смугу, якщо при перестроюванні або обгоні водій не помітив автомобіль, що наздоганяє його по сусідній смузі. Ще одна система — Traffic Sign Assist реагує на знаки обмеження швидкості.

Багато з цих систем виходять за рекомендації Загального регламенту 2019/2144, який приписує автовиробникам встановлювати на нові автомобілі з 2024 більше систем допомоги водієві вже в стандартній комплектації. Таким чином Daimler Truck задає на ринку вантажівок та автобусів нові стандартні безпеки.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.