
Компанія DAF розширила серію спеціальних шасі для автомобільного транспорту. Заодно додано новинку й в номенклатуру кабін.
Впровадження шасі з нижчим дахом дає можливість завантажувати автомобілі над кабіною. Завдяки зниженню підвіски коліс на 4 сантиметри та використання 22,5-дюймових коліс з низькопрофільними шинами вдалося «вписати» шасі з новою максимальною корисною площею у нормативні 4 метри висоти.
Як повідомляє виробник в офіційному пресрелізі, лінійка автовозів починається з транспортних засобів, в яких автомобілі завантажуються за кабіною і доступні у всіх варіантах кабіни вантажівок DAF нового покоління: XD, XF, XG і XG. У версії XD також є моделі з нижчим (18 см) дахом, щоб автомобілі можна було завантажувати над салоном.
Згадана вище кабіна XD має низьке розташування на шасі, але місця для відпочинку та сну водія більш ніж достатньо, включаючи повнорозмірне ліжко.
При цьому шасі автомобільного транспорту випускається з широким асортиментом колісних баз. Окрім моделей 4×2, програма також містить версії 6×2 для додаткової вантажності. Вони оснащені легкою 4,5-тонною провідною віссю та 17,5-дюймовими колесами.
Для нового шасі автовоза, як і нового покоління вантажівок, підібрано подальші вдосконалення силового агрегату з двигунами Paccar MX-11 і MX-13 з економнішим використанням пального. Круїз-контроль з прогнозуванням перейшов у стандартну функцією, що також спрямовано на досягнення максимально можливої паливної економічності та викидів.
Нові автомобілі DAF для автомобільного транспорту також оснащені великим вітровим склом, низькими лініями ременів і системами камер (DAF Digital Vision System і DAF Corner View), що забезпечують найвищий рівень безпеки, що особливо важливо при доставленні в міських умовах.