Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring 2026 модельного року, який одразу отримав статус найдешевшого серійного електрокара у Великій Британії. Ключову роль у цьому відіграла спеціальна програма підтримки від самого виробника: завдяки фірмовому гранту Dacia Electric Car Grant у розмірі 3 750 фунтів стерлінгів стартова ціна моделі знизилася до 12 240 фунтів із урахуванням усіх дорожніх зборів.
Попри те що Spring виробляється в Китаї, модель виходить на ринок під європейським брендом і фактично перехоплює цінову ініціативу у китайських конкурентів. За підсумковою вартістю він виявився доступнішим не лише за Leapmotor T03, який також продається у Великій Британії як бюджетний електромобіль, а й за бензинову Dacia Sandero, що роками утримувала титул найдешевшого нового автомобіля на британському ринку, якщо не враховувати нішеві квадрицикли на кшталт Citroen Ami.
Для британських покупців Dacia Spring 2026 пропонується у двох виконаннях. Базова версія має назву Expression Electric 70, тоді як дорожча і краще оснащена модифікація продається під назвою Extreme Electric 100. Офіційні ціни без урахування гранту становлять 15 990 і 16 990 фунтів відповідно, однак застосування заводської знижки знижує фактичну вартість до 12 240 фунтів для базової версії та 13 240 фунтів для топової.
Обидві модифікації отримали оновлену тягову батарею з літій-залізо-фосфатною хімією ємністю 24,3 кВт-год. За заявами виробника, цього достатньо для подолання до 140 миль на одному заряді за британським циклом, що робить Spring насамперед міським електромобілем, орієнтованим на короткі та середні щоденні поїздки. У версії Expression Electric 70 встановлений електромотор потужністю 70 к.с., тоді як виконання Extreme Electric 100 оснащується двигуном на 100 к.с., що помітно покращує динаміку без істотного впливу на запас ходу.
Оновлення 2026 модельного року не обмежилися лише цінами та батареєю. Dacia доопрацювала шасі, підвіску та гальмівну систему, щоб зробити автомобіль стабільнішим і передбачуванішим у повсякденній експлуатації, особливо на швидших заміських дорогах. За словами представників бренду, Spring тепер відчувається більш зібраним і впевненим у ширшому діапазоні дорожніх умов, ніж раніше.
Версія Extreme додатково отримала розширене оснащення салону. У ній встановлено 10,1-дюймовий мультимедійний дисплей із бездротовою підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, електросклопідіймачі задніх дверей, стилістичні акценти з мідними вставками, а також функцію vehicle-to-load, яка дозволяє живити зовнішні електроприлади від тягової батареї автомобіля.

Опубликовал
Теги: 

