Cupra готує оновлення для електричного хетчбека Born. Шпигунські фото автомобілів

Cupra активно готує до дебюту компактний електрокар Raval, але при цьому бренд не збирається дозволити новачку затьмарити свою нову повноцінну електричну модель — хетчбек Born. Саме тому на дорогах Європи нещодавно помітили свіжий прототип оновленого Born у легкому камуфляжі, який свідчить: виробник готує планове оновлення, покликане зберегти конкурентність моделі у 2026 році, коли разом із Born у продаж вийде і більш компактний Raval.

Судячи з нових шпигунських фото, підхід Cupra залишається еволюційним, а не радикальним. Хетчбек отримає доопрацьовану передню частину: змінені бампери, оновлену графіку передніх фар і глибшу, більш рельєфну нижню решітку. Вертикальні повітроводи з обох боків надають автомобілю ширшого та агресивнішого вигляду й водночас наближають його стилістично до новітніх моделей марки — Tavascan, Terramar та електричного Raval. Це підкреслює прагнення Cupra вибудувати впізнавану дизайн-мову у всій електричній лінійці.

Ззаду зміни також вкрай стримані: перероблений дифузор і бампер із більш виразними крайніми зонами створюють ілюзію нижчого, ширшого силуету. Силует кузова, двері та пропорції залишаються колишніми — і це логічно, адже Born поєднує власну ідентичність з архітектурними обмеженнями платформи MEB, яку він ділить з Volkswagen ID.3. Відомо, що навіть дверні панелі в обох моделей однакові, тож глобальні зміни зовнішньої геометрії без рішень на рівні всього концерну просто неможливі.

Інтер’єр навряд чи зазнає серйозних трансформацій, адже Cupra вже у 2024 році оновила мультимедійну систему, встановивши 12,9-дюймовий екран — той самий, що колись вважався головною перевагою Born над ID.3. Ймовірно, виробник обмежиться новими варіантами оздоблення, тонким коригуванням матеріалів та оновленнями програмного забезпечення. Салон і так пропонує вищу якість виконання порівняно з платформеним «донором», тож значні інвестиції в редизайн тут не очікуються.

Технічна частина практично підтверджена: силові варіанти Born збережуться у нинішньому вигляді. Базові модифікації матимуть 201 та 228 к.с., тоді як «гарячий» варіант VZ, представлений нещодавно, залишиться із 322 к.с. — одним із найпотужніших у сегменті компактних електричних хетчбеків. Cupra може дещо оптимізувати енергоспоживання, тож запас ходу батарей на 59, 77 та 79 кВт-год потенційно стане трохи більшим за нинішні 594 км у найефективнішій конфігурації.

Поява оновленого Born у 2026 році — це не спроба переосмислити модель з нуля, а радше важливий фейсліфт, покликаний зміцнити позиції хетчбека у період, коли в лінійку Cupra заходить новий Raval та наростає конкуренція з боку інших компактних EV. Born і далі виступатиме як більш динамічна, емоційніша та виразніша альтернатива VW ID.3, підтверджуючи власну роль у формуванні електричної ідентичності Cupra.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.