Bugatti здивувала масою силової установки гіперкара Tourbillion. Техніка і технології

Компанія Bugatti приголомшила автомобільний світ не лише дизайном нового гіперкара Tourbillon, а й технічною витонченістю його силової установки. Як розповів генеральний директор Mate Рімац, нова гібридна трансмісія виявилася легшою за попередню W16 із чотирма турбінами, яку використовували в моделі Chiron. І це попри те, що конструкція Tourbillon включає не лише атмосферний V16 об’ємом 8,3 літра, а й електромотори, тягову батарею, складну проводку й нову трансмісію.

Повна маса гібридної силової установки — усього 430 кілограмів, що навіть менше, ніж вага самостійного W16 у Chiron (436 кг). Сам по собі новий V16, попри великі розміри, важить лише 252 кілограми. Усі додаткові електричні компоненти — батарея на 24,8 кВт-год, два електродвигуни, преселективна коробка передач та електропроводка — додають ще лише 178 кілограмів.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений BUGATTI Newsroom (@bugatti_newsroom)

Bugatti змогла зберегти загальну споряджену масу гіперкара на рівні 1995 кг — на кілограм менше, ніж у Chiron. При цьому Tourbillon здатен долати до 60 кілометрів у повністю електричному режимі без запуску V16, що є надзвичайно конкурентним показником в умовах посилення екологічних стандартів.

Mate Рімац наголосив, що пріоритетом при розробці була не кількість електричних систем, а їхня ефективність, довговічність і відсутність компромісів у відчуттях від водіння. Зокрема, він розкритикував підхід конкурентів, які комбінують гібрид із турбонаддувом, підкресливши, що в сегменті супер- і гіперкарів атмосферний мотор у гібридній зв’язці — це шлях без компромісів і зберігання справжнього характеру автомобіля.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.