Нові Toyota RAV4 помітили під час перших експортних поставок. Шпигунські фото автомобілів

Постачання Toyota RAV4 шостого покоління на зовнішні ринки, схоже, переходять із підготовчої фази до реальних дій. В Японії очевидці зафіксували партію абсолютно нових кросоверів, уже підготовлених до експорту. За неофіційною інформацією, ці автомобілі можуть бути призначені для ринків країн Перської затоки, однак жодних офіційних підтверджень щодо напрямків поставок, специфікацій чи можливих відмінностей близькосхідної версії Toyota наразі не оприлюднила.

Водночас компанія вже вивела новий RAV4 на домашній ринок. Шосте покоління кросовера створювали під концепцією «Life is an Adventure», заклавши в його основу три ключові напрями розвитку: різноманіття виконань, електрифікацію та цифрову інтелектуалізацію. У межах цієї стратегії японським покупцям запропонували три стилістичні варіанти — елегантніший Z, більш утилітарний Adventure із позашляховим акцентом та версію GR SPORT, орієнтовану на керованість і динаміку, вихід якої заплановано на період до березня 2026 року.

Силову лінійку нового RAV4 Toyota від самого початку зробила електрифікованою. Для японського ринку підтверджено гібридні версії HEV без зовнішньої зарядки та plug-in гібрид PHEV. Останній має з’явитися у модельному ряді протягом наступного фіскального періоду, який для Toyota завершується у березні 2026 року. Таким чином, компанія поступово розширює пропозицію, не відходячи від гібридної концепції.

Офіційні технічні характеристики для японської версії стосуються гібридної модифікації з 2,5-літровим бензиновим двигуном. Сумарна потужність системи становить 177 кВт, або 240 кінських сил. Повний привод реалізований через електричну систему E-Four, яка змінює розподіл тяги між осями в діапазоні від повністю переднього приводу до співвідношення 20:80 на користь задніх коліс. Також передбачені спеціальні режими руху Trail та Snow для складних дорожніх умов.

Окрему увагу Toyota приділила цифровій складовій. Новий RAV4 став однією з перших моделей бренду, у якій використано програмну платформу Arene. Вона дозволила скоротити цикл розробки ключових програмних компонентів, зокрема систем безпеки Toyota Safety Sense та інтерфейсу кокпіта, а в перспективі має забезпечити швидше оновлення функцій і подальший розвиток концепції програмно визначеного автомобіля.

Салон також зазнав помітних змін. У центрі уваги — нова архітектура розміщення органів керування та дисплеїв, а стандартним для японської лінійки став великий 12,9-дюймовий центральний екран. Оновлене голосове керування працює значно швидше: за заявами Toyota, система реагує приблизно утричі оперативніше, ніж раніше, і відповідає на команду орієнтовно за одну секунду.

З практичного боку Toyota теж зробила акцент на універсальність. Об’єм багажника у новому поколінні збільшили до 749 літрів за методикою VDA, а підлогу при складених задніх сидіннях вирівняли, щоб спростити перевезення довгих або габаритних речей. Саме ці зміни мають підкреслити, що RAV4 залишається не лише технологічним, а й по-справжньому зручним автомобілем для щоденного використання та подорожей.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.