В ЄС стимулюють розвиток нового класу доступних «зелених» моделей. Електромобілі та електрокари

Європейські автовиробники роблять ставку на компактні недорогі електромобілі. Керівництво ЄС пішло їм назустріч та стимулює створення таких авто, запровадивши спеціальні пільги.

У Європі формується цілий новий клас компактних і недорогих електрокарів для міста, який назвали M1E. Виробники таких моделей отримають преференції від ЄС, що дозволить знизити їх вартість. Про це пише сайт Motor1.

В останні роки європейські автовиробники активізували розробку доступних міських електрокарів. Зокрема, з’явилися нові Citroen e-C3, Dacia Spring та Renault Twingo вартістю до 20 000 євро, а також не набагато дорожчі Renault 5, Peugeot e-208, FIAT 500e і Opel Corsa Electric.

Volkswagen анонсував електричний ID.Polo за 25 000 євро та ще дешевший ID.1 за 20 000 євро. У недалекому майбутньому очікуються CUPRA Raval і Skoda Epiq, йдуть розмови і про відродження Ford Fiesta в форматі електрокара.

Регуляторні органи ЄС визнали сегмент M1E та встановили його параметри. Це невеликі електричні авто довжиною до 4,2 м, які збирають на території країн-член Єворосоюзу.

В ЄС вважають, що якщо майбутнє дійсно за електрокарами, то драйвером переходу мають стати компактні, легкі та, головне, доступні моделі. Саме тому для їх виробників підготували пільги — так звані «супер кредити».

Суть цієї преференції в тому, що компанії середні викиди СО2 автовиробників розраховуватимуть за пільговим коефіцієнтом 1,3, тобто фактично вони отримають знижку в 30%. Ці вимоги обіцяють «заморозити» і не посилювати їх упродовж 10 років.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.