Як із автобуса «Богдан» зробили вантажний фургон. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Підприємство «Бас Мотор», що знаходиться на території колишнього Луцького автозаводу, освоїло випуск нового продукту — середньотоннажного вантажного фургону «Богдан-B22». В основу моделі з інтегрованим кузовом покладено міський автобус «Богдан-А22112», який замість пасажирського салону отримав місткий вантажний відсік — об’ємом 24 м куб, з площею підлоги 13,5 м куб.

Зручний доступ до відсіку забезпечують двостулкові дверцята ззаду і зсувні двері праворуч по борту. Вантажопідйомність машини складає 4500 кг, а повна маса — 10 300 кг. Габаритна довжина та ширина такі ж самі як у пасажирського донора — 8210 мм та 2300 мм, а висота на 80 мм менше — 2700 мм.

Передня підвіска — залежна, ресорна, а задня — пневматична. Від автобуса перейшов й силовий агрегат. Це 6-циліндровий 5,79-літровий турбодизель Ashok Leyland (Євро 5) потужністю 167 к.с. і максимальним крутним моментом 550 Нм при 1200 — 1900 об/хв. Він працює у парі з механічною 5-ступеневою коробкою передач (ліцензія ZF). Максимальна швидкість становить 90 км/год.

Це не перший розвізний фургон, створений на луцькому підприємстві з автобуса «Богдан». Ще на початку 2000-х тут зробили дослідний фургон на шасі автобуса «Богдан-А069» на шасі Hyundai. На жаль, вантажна версія так й не пішла в серію, а використовувалася як внутрішньозаводський транспорт.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.