Квартальний прибуток BMW зріс на 256 відсотків. Новини світового авторинку

Німецький автовиробник BMW у третьому кварталі 2025 року збільшив чистий прибуток до 1,7 млрд євро, або на 256%, у річному обчисленні. Прибуток на акцію зріс на 328% — до 2,74 євро, йдеться у фінзвіті компанії, оприлюдненому 5 листопада.

У липні-вересні постачання автомобілів BMW, MINI і Rolls-Royce збільшилося на 8,7% і становило 588 140 одиниць, мотоциклів — на 5,7%, до 53 247 одиниць.

«У третьому кварталі ми вчергове довели надійність і стійкість нашої бізнес-моделі», — заявив голова правління BMW AG Олівер Ципсе.

За його словами, компанія зберігає сильні структурні переваги завдяки широкому продуктово-технологічному портфелю, глобальному охопленню та високій здатності до інновацій.

Основними драйверами зростання, додав Ципсе, стали спортивні моделі BMW M та електрифіковані автомобілі.

Прибуток групи до вирахування відсотків і податків збігся з прогнозами й становив 2,3 млрд євро, тоді як виторг виявився трохи меншим за очікування — 32,3 млрд євро.

Після зниження річного прогнозу минулого місяця через високі тарифи та повільне зростання в Китаї BMW заявила, що, як і раніше, очікує маржу на легкові автомобілі в діапазоні від 5% до 6%, що нижче 6,3% у 2024 році.

За даними компанії, мита скоротили маржу продажу автомобілів BMW приблизно на 1,75 відсоткового пункту у третьому кварталі.

Як один із найбільших експортерів автомобілів зі США завдяки заводу в Спартанбурзі (Південна Кароліна) BMW має кращі позиції у торговельній війні президента Дональда Трампа, ніж бренди, які не мають виробничих потужностей у Штатах, зазначає Reuters.

Однак компанія також зазнає впливу мит Євросоюзу, які вдарять по її китайському електромобілю MINI.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.