
Hyundai готує розширення своєї електричної лінійки IONIQ 9, і цього разу йдеться про нову, більш брутальну позашляхову версію XRT, яку вже помітили на тестах у Південній Кореї. Зовнішність прототипу одразу видає його характер — автомобіль оснащений масивними позашляховими шинами, піднятою підвіскою, посиленими бамперами, буксирувальними гаками та низкою елементів, що підкреслюють готовність до бездоріжжя. Судячи з відео від HealerTV, у салоні з’явився новий екран із позначкою XRT — такого раніше не було у жодному з електромобілів Hyundai.
IONIQ 9 XRT стане більш витривалою і практичною версією флагманського електричного кросовера Hyundai, створеного на платформі E-GMP. Цей трирядний SUV, який і без того вважається одним із найкомфортніших та найтехнологічніших у своєму класі, завдяки новій комплектації отримує зовсім інший, більш «позашляховий» характер. З боку помітно, що XRT-версія трохи вища за стандартний IONIQ 9, що свідчить про зміну геометрії підвіски та покращення кліренсу.
Головний дизайнер Hyundai Саймон Лозбі ще торік офіційно підтвердив, що компанія працює над двома новими версіями IONIQ 9 — потужною N і позашляховою XRT. За його словами, це два окремі проєкти, які розробляються незалежно від базової моделі. Він наголосив, що Hyundai прагне надати покупцям більшу свободу вибору: від комфортної сімейної версії до спортивної або ж справжнього всюдихода.
На фото, опублікованих Kindelauto, видно, що тестовий зразок IONIQ 9 XRT має великі всешляхові шини, підняту підвіску та посилений кузовний обвіс. Спереду встановлено буксирувальні гаки, а ззаду — змінений дифузор, що натякає на спеціально адаптовану конструкцію для складних дорожніх умов.
За аналогією з IONIQ 5 XRT, очікується, що новий IONIQ 9 XRT отримає власні передній і задній бампери, захисні накладки на кузові, нові бокові пороги та 18-дюймові колеса з посиленими дисками. Інтер’єр, імовірно, також буде унікальним: у моделі IONIQ 5 XRT використовуються сидіння H-Trex із фірмовим візерунком XRT, логотипом на підголівниках і всепогодніми килимками — така ж концепція, скоріш за все, збережеться й у новому флагмані.
Звичайна версія IONIQ 9 2026 модельного року у США коштує від $60 555 і має запас ходу близько 539 км (335 миль за стандартом EPA). У Європі базова ціна становитиме 64 995 фунтів стерлінгів, або приблизно $87 500, з пробігом до 620 км (385 миль) за циклом WLTP. Найдорожча комплектація Calligraphy Design із повним приводом та покращеною динамікою оцінюється у $78 090.
Якщо орієнтуватися на позиціонування моделі IONIQ 5 XRT, яку продають за $55 400, нова XRT-версія IONIQ 9, ймовірно, опиниться у середньому ціновому діапазоні між базовими й топовими варіантами, пропонуючи покупцям поєднання високого рівня комфорту, технологічності та реальної позашляхової функціональності.
Переглянути цей допис в Instagram
IONIQ 9 і без того має репутацію одного з найпросторіших електричних SUV у своєму класі — у салоні достатньо місця навіть у третьому ряду сидінь, а за рівнем внутрішнього простору він перевищує Ford Explorer. Крім того, модель отримала ультрасучасну мультимедійну систему з кількома екранами, продуманим управлінням кліматом та цифровими елементами, що створюють відчуття «лаунж-простору».
Поява IONIQ 9 XRT стане логічним кроком для Hyundai, яка останніми роками активно розширює асортимент позашляхових модифікацій під брендом XRT. Такі версії вже представлені в Tucson, Santa Fe, Palisade та IONIQ 5, тож поява XRT-версії у старшого IONIQ 9 лише підтверджує намір компанії зробити цю лінійку більш повноцінною.
У Hyundai поки не розкривають дату офіційної прем’єри, але, враховуючи активні тести на дорогах Південної Кореї, дебют може відбутися вже найближчими місяцями. За словами представників компанії, оновлення XRT покликане не лише зробити модель візуально агресивнішою, а й додати їй реальні можливості для подолання складних маршрутів, при цьому зберігши ефективність електричного приводу.