
Турбодизельні двигуни Scania Super, які чудово зарекомендували себе на вантажівках, тепер доступні й у виконанні для міських та туристичних автобусів. 13-літровий агрегат у парі з новою версією автоматизованої коробки Scania Opticruise економить до 8% пального на 100 км, відповідно зменшуючи викиди СО2.
Двигун оснащений абсолютно новою системою очищення випускних газів і підготовлений до майбутніх норм Євро 7. Ресурс агрегату, який й так був чималий, тепер сягає 2 млн км.
Переглянути цей допис в Instagram
Для тих, хто хоче заощадити ще більше, Scania пропонує на автобуси гібридну силову установку (PHEV), що підключається. Крім турбодизеля, тут встановлений ще й електродвигун, який працює в парі з 6-ступеневою автоматичною коробкою передач Powershift. Вихідна потужність електродвигуна становить 290 кВт.
Водій може вибрати один із чотирьох режимів роботи: електричний, плагін-гібридний та з примусовою зарядкою. Під час руху виключно на електротязі автобус може проїхати без підзарядки до 80 км. Таким чином силова установка з технологією PHEV дозволяє зменшити витрату пального та шкідливі викиди на значні 40%.
Переглянути цей допис в Instagram