Volkswagen відкладає випуск двох ключових електромобілів. Електромобілі та електрокари

Volkswagen Group опинилася перед серйозними викликами у своїй електромобільній стратегії. Попри амбітні плани та численні концепти, компанія змушена переглядати графік запуску ключових моделей через комбінацію високих витрат на модернізацію виробничих потужностей, технічні проблеми та нижчий за очікування попит на електрокари.

За даними німецького видання Handelsblatt, першими жертвами цього процесу стали довгоочікувані моделі ID.Roc та ID.Golf. Кросовер ID.Roc, який мав стати першою серійною моделлю на абсолютно новій платформі SSP і вийти восени 2029 року, тепер очікується не раніше літа 2030-го. Аналогічна доля спіткала й ID.Golf, дебют якого планувався до кінця поточного десятиліття, але тепер його вихід також перенесений приблизно на 2030 рік.

Офіційного підтвердження від компанії наразі немає, але інсайдери стверджують, що затримка неминуча. У Вольфсбурзі, головному центрі VW, досі не завершено масштабну модернізацію заводу, а плани перенесення виробництва бензинової версії Golf у Мексику до 2027 року також опинилися під загрозою зриву. Це мало б звільнити виробничі потужності для нових електричних моделей, але тепер цей процес ризикує затягнутися.

Ситуацію ускладнюють і технічні проблеми на підприємствах у Німеччині. За словами джерел, конвеєри іноді простоюють через збої обладнання, що може призводити до втрати тисяч автомобілів на тиждень. У результаті компанія розглядає можливість перенесення старту випуску електромобілів у Вольфсбурзі щонайменше до 2028 року. Це ж стосується і планів перевести виробництво моделей ID.3 та Cupra Born з Цвіккау до Вольфсбурга у 2027 році, які тепер також виглядають нереалістичними.

Фінансовий тиск є ще одним ключовим фактором. Минулого року Volkswagen зекономив 15 мільярдів євро за рахунок скорочення витрат і планує ще більші скорочення у цьому році. Компанія змушена дуже обережно розподіляти наявні кошти між інвестиціями у нові платформи та переобладнання заводів. У найближчі тижні має відбутися стратегічна нарада Наглядової ради, де розглядатиметься питання завантаження потужностей усіх світових заводів і п’ятирічний фінансовий план концерну.

За словами одного з інсайдерів, проблема криється у невідповідності між обсягами інвестицій та реальним попитом на електрокари. Продажі моделей VW із нульовим рівнем викидів зростають, але набагато повільніше, ніж очікувалося під час ухвалення інвестиційних рішень.

«Ми повністю переінвестували», — зазначив співрозмовник Handelsblatt.

Паралельно з цим Volkswagen продовжує активно презентувати нові електричні концепти, зокрема ID.Cross, і підтверджує плани випуску повністю електричного Polo. Проте тепер дедалі очевидніше, що за лаштунками красивих презентацій компанія бореться з дуже складними фінансовими та технічними реаліями, які змушують відкладати запуск навіть ключових моделей.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.