
BMW готує кардинальне оновлення своєї найпопулярнішої моделі — седана 3-ої серії, який залишається головним гравцем у сегменті спортивних преміальних компактних автомобілів. Наступне покоління буде представлено у двох форматах: як класичний седан із двигунами внутрішнього згоряння та як повністю електричний i3, що базуватиметься на новій архітектурі Neue Klasse. Обидві версії планують показати вже наступного року, а у продаж вони вийдуть як моделі 2027 року.
Фотошпигунські знімки підтверджують, що нова «трійка» багато в чому наслідує концепт Vision Neue Klasse. Найбільш дискусійна деталь попередніх поколінь — гігантські ніздрі решітки радіатора — залишилися в минулому. Замість них автомобіль отримав компактніші, витягнуті у ширину «нирки», які поєднуються з новою світлотехнікою. Світлодіодна оптика стала гострішою та сучаснішою, повторюючи стиль усіх майбутніх моделей Neue Klasse. Разом із переробленим бампером, що має масивний повітрозабірник, це робить передню частину седана більш стриманою й е легантною, виправляючи одну з найбільш критикуваних рис нинішньої 3-ої серії.
Втім, зміни торкнулися не лише передка. Прототипи демонструють перероблені двері та бічні панелі, які нагадують сучасний BMW 5 Series, а також нові задні ліхтарі з оновленою графікою. Хоча ще важко сказати, чи це остаточний дизайн для серійної версії, видно, що BMW прагне надати моделі більш гармонійний і сучасний вигляд, який чітко вписується у нову дизайнерську мову марки.
Особливо цікаво, що нове покоління 3-ої серії розробляється відразу на двох різних платформах. Електричний i3 отримає інноваційну архітектуру Neue Klasse, яка вже лежить в основі майбутніх моделей iX3 та інших електрокарів бренду. Водночас версії з двигунами внутрішнього згоряння збережуть платформу CLAR, що дозволить поєднати традиційні ДВЗ і новітні технології в одній лінійці.
За попередніми даними, для паливних версій запропонують 2,0-літрові чотирициліндрові та 3,0-літрові рядні шестициліндрові мотори. Окремо варто відзначити майбутній BMW M3, який, як і нинішня генерація, отримає 3,0-літровий бітурбований рядний «шіст» з додаванням системи «м’якого гібрида». Це має знизити рівень викидів і покращити ефективність без шкоди для динаміки.
BMW поки не називає точних термінів, але очікується, що прем’єра нової 3-ої серії відбудеться вже наступного року поряд із електричним i3. Тим часом камуфльовані прототипи продовжують активно випробовувати на дорогах у Німеччині, зокрема в околицях Мюнхена, поступово розкриваючи все більше деталей майбутньої моделі.