GAC готується до виходу на ринок Європи. Китайський автопром

Китайські автовиробники активно розширюють свою присутність на європейському ринку. Черговим прикладом є амбітні плани концерну GAC, який має намір до 2027 року збільшити продаж у Європі до 50 тисяч автомобілів.

На Мюнхенському автосалоні компанія представила компактний хетчбек GAC Aion UT та середньорозмірний позашляховик GAC Aion V. У європейській лінійці також будуть представлені повністю електричний кросовер GAC Aion Y та більш преміальний купе-позашляховик Hyptec HT. Поки всі моделі електричні, але пізніше до портфеля додасться гібрид, що підключається.

Президент GAC International Вей Хайган заявив телеканалу CNBC на Мюнхенському автосалоні, що Європа — один із п’яти ключових ринків компанії.

«Це стратегічний ринок», — сказав він, додавши, що GAC сподівається, що найближчими роками цей регіон стане важливою частиною її закордонного бізнесу.

Компанія Haigang прогнозує продажі 3000 автомобілів GAC у Європі цього року, зі зростанням до 15000 у 2026 році та більш ніж 50000 — до 2027 року.

Щоб пом’якшити вплив мита на китайський імпорт, GAC розглядає можливість виробництва автомобілів у Європі.

«Ми сподіваємося, що уряд Китаю та ЄС зможуть продовжити переговори щодо зниження мит», — сказав Хайган. — «У майбутньому ми сподіваємось прискорити локалізацію виробництва. Це дозволить нам наростити виробничі потужності в Європі та краще обслуговувати європейські ринки».

Наскільки швидко китайські бренди набирають обертів свідчить той факт, що в першій половині 2025 року їхня сукупна частка на європейському ринку майже подвоїлася, досягнувши 5,1% (347135 авто). Лідером продажів є BYD (70 500 авто). Інші китайські бренди, такі як Jaecoo, Omoda, Leapmotor та Xpeng, також демонструють стрімке зростання.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.