
Під час чергових випробувань на легендарній трасі Нюрбургрінг фотошпигуни зафіксували прототип оновленого Volkswagen Golf R, який, судячи з усього, готується вийти на ринок у ще більш «зарядженій» версії. За кермом тестового автомобіля помітили професійного гонщика та заводського тест-пілота Volkswagen Бенні Лойхтера, відомого своїми рекордними заїздами на «Північній петлі».
Зовні автомобіль отримав низку змін, які не залишають сумнівів щодо його спортивної спрямованості. Найпомітніші елементи — це вентиляційні отвори на капоті, перероблений передній бампер і збільшена решітка радіатора. Такі рішення свідчать про значну увагу до охолодження силового агрегата, що зазвичай вказує на підвищену потужність двигуна.
Під легкосплавними колесами ховається високопродуктивна гальмівна система з фірмовими супортами «R», а ззаду розташована вихлопна система з чотирма патрубками та чорний аеродинамічний спойлер, що додає моделі агресивності.
За наявною інформацією, під капотом тестового зразка може працювати модернізований дволітровий турбодвигун, віддача якого сягатиме приблизно 345 кінських сил (257 кВт), що на 16 «коней» більше, ніж у стандартної версії Golf R. Це дозволяє припустити, що нова модифікація може отримати індекс Golf R 350, хоча серед інсайдерів також поширюються чутки про можливу назву Golf R Clubsport.
Нинішній європейський варіант Golf R оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим турбомотором, який видає 333 к.с. і 420 Нм крутного моменту, працюючи у парі з семиступеневою роботизованою коробкою DSG та повним приводом. Така конфігурація дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год за 4,6 секунди та розвивати максимальну швидкість 250 км/год.
З огляду на активні тести та відсутність камуфляжу на більшості елементів кузова, можна припустити, що Volkswagen вже близький до фінальних етапів розробки цієї версії. Проте точні технічні характеристики, динаміка розгону та ринкова стратегія компанії щодо новинки поки залишаються засекреченими.