Автомобілі з Китаю різко «додали впливу» на українському ринку. Новини світового авторинку

В липні 2025 року частка автомобілів, виготовлених у Китаї на українському ринку сягнула 27%. Це — рекордний показник за всі часи спостережень, — констатують в AUTO-Consulting. Причому авто з Китаю дуже різко набирають вплив. Для порівняння, ще у січні вони займали лише 16% українського ринку, а зараз вже 27%! Такого стрімкого зростання не демонстрував раніше ніхто.

Слід зазначити, що автомобілі з Китаю — це не тільки різноманітні місцеві бренди BYD, Zeekr, Xiomi та інші, а й Mercedes-Benz, Audi, Volvo і інші, які виготовляються на підприємствах цих автовиробників у Китаї.

Останнім часом кількість постачань автомобілів відомих брендів так званими «сірими» дилерами з Китаю, користуючись пільгами на електромобілі теж стрімко зросла. В AUTO-Consulting проаналізували склад моделей, які пропонуються на українському ринку через мережі офіційних і неофіційних автосалонів і встановили частку так званих авто китайського походження. Найбільше серед брендових авто до Україні везуть електричних Audi.

Так, за данними AUTO-Consulting, у липні 37% всіх нових Audi на українському ринку потрапили до нас з китайського ринку, користуючись пільгами на електромобілі.

Причому, ще на початку 2025 року кількість «китайських» Audi була 29%. Тобто частка «сірих» автомобілів стрімко зростає.

У Mercedes-Benz ситуація теж важка. У липні 2025 року вже 11,5% реалізованих в Україні Mercedes-Benz було виготовлено у Китаї. Причому, ще у січні 2025 року цей показник був майже 6%. Отже, за півроку «сірі» дилери додали у 2 рази.

Краще захищає свою репутацію BMW, але й у них вже 7% авто на українського ринку прибуло з Китаю. На початку року цей показник був лише 0,6%. Тобто «сірі» трейдери теж стрімко намагаються заполонити ринок «китайськими» «електричками» BMW.

Якщо ж проаналізувати всі електромобілі, які було реалізовано на українському ринку за 7 місяців, то 91,7% їх вже було виготовлено у Китаї. Але цифра за липень 2025 року ще більш шокуюча — 95,4% вс іх електрокарів мали позначку Made in China.

Як бачимо, європейські автовиробники з тріском програють боротьбу на електромобільному ринку в Україні. В нас тут повне домінування китайського автопрому, який Україна чомусь підтримує пільгами. Було б зрозуміло, якби Украна, стимулювала ввезення європейських чи американських електричних авто. Це було б зрозуміло і логічно.

Але чому ми надаємо шаленні пільги імпорту китайських авто, під виглядом «боротьбу за екологію» і різноманітні «зелені тренди», — зовсім незрозуміло. Але по факту, у липні українськими пільгами скористалися, щоб продати 95,4% нових електричних авто. вироблених у Китаї.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.