Кросовер Ford Escape знімуть з виробництва

Ford офіційно оголосив про масштабну трансформацію свого заводу у Луїсвіллі, штат Кентуккі, який уже в найближчі роки стане ключовим хабом з виробництва електромобілів нового покоління. Підприємство буде переобладнано під випуск моделей, побудованих на абсолютно новій Універсальній системі виробництва електромобілів (Universal EV Production System, або UES) — гнучкій платформі, що дозволить суттєво знизити собівартість, спростити процес складання та швидко адаптувати виробництво під різні типи кузовів, включаючи майбутній електричний пікап сере днього розміру.

Щоб звільнити виробничі потужності під UES, Ford піде на крок, який вже викликав дискусії серед експертів та прихильників бренду: компанія припинить випуск кросоверів Ford Escape та Lincoln Corsair, що нині сходять із конвеєра Луїсвілльського заводу. За офіційною інформацією, виробництво завершиться наприкінці 2025 року, після чого розпочнеться переобладнання ліній. При цьому, за запевненнями представників компанії, дилери матимуть достатній запас машин, щоб забезпечити продажі принаймні до 2026 року.

Рішення виглядає особливо сміливим, зважаючи на те, що торік Escape посів друге місце за обсягами продажів серед усіх SUV марки Ford у США, а Corsair забезпечив близько 25% реалізації преміального підрозділу Lincoln, залишаючись для багатьох покупців «вхідним квитком» у світ бренду. Попри це, у компанії наразі не розкривають, чи отримає сегмент компактних кросоверів безпосередню заміну після зняття моделей з виробництва. Офіційно Ford лише повідомив, що згодом «поділиться планами щодо того, як обслуговуватиме ринок невеликих SUV у майбутньому».

Аналітики ринку сумніваються, що Ford остаточно відмовиться від Escape, адже сегмент компактних позашляховиків залишається одним із найприбутковіших у США. Не виключено, що виробництво можуть перенести на інший завод — у минулому Escape уже виготовляли в Огайо та Міссурі, перш ніж перенести його збірку до Кентуккі. У випадку Corsair ситуація може виявитися складнішою, адже модель прямо пов’язана зі стратегією Lincoln із залучення нових клієнтів, і її відсутність у салонах може позначитися на загальному іміджі бренду.

Якщо ж поставки Escape припиняться до моменту виходу його наступника, дилерам доведеться робити ставку на Ford Bronco Sport — позашляховик аналогічного розміру, побудований на тій самій платформі. Однак, чи зможе Bronco Sport повністю перекрити попит і заповнити нішу, яку залишить після себе Escape, поки залишається під питанням, особливо з урахуванням різної цільової аудиторії обох моделей.

Таким чином, Ford розпочинає один із найбільш амбітних етапів своєї електрифікаційної стратегії, одночасно ризикуючи втратити міцні позиції у ключовому сегменті американського ринку. Для компанії, яка називає цей момент своїм «Model T моментом» — відсиланням до історичного запуску легендарної моделі, що свого часу перевернула автомобільну індустрію, — ставка на успіх UES виглядає вирішальною для збереження конкурентоспроможності у найближчі роки.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.