Cupra відкладає план виходу на американський ринок до 2030 року

Компанія Volkswagen оголосила про перенесення запуску бренду Cupra на ринку США щонайменше до 2030 року. Із відповідною заявою виступили представники автоконцерну, наголосивши, що рішення зумовлене поточними викликами в автомобільній промисловості та суттєвими змінами в ринковому середовищі. Таким чином, плани щодо виходу іспанського бренду в Північну Америку, які раніше активно обговорювалися, офіційно відкладено до кінця поточного десятиліття.

Початково Volkswagen розглядав можливість масштабної експансії Cupra у США. Зокрема, передбачалося виведення на американський ринок електричної версії популярного кросовера Cupra Formentor, а також великого SUV, створеного з прицілом на вимоги американських споживачів. У стратегії також йшлося про бензинові та гібридні версії новинок.

Задля реалізації цієї амбітної програми концерн планував налагодити співпрацю з дилерською групою Penske Automotive Group, щоб відкрити щонайменше 20 флагманських шоурумів Cupra у найбільших мегаполісах США та південних штатах. Дизайн і комплектації автомобілів обіцяли адаптувати до локальних смаків і стандартів, а виробництво частково перенести на місцеві підприємства. Однак усі ці наміри наразі поставлено на паузу.

Незважаючи на зупинку планів із розширення в США, сама Cupra продовжує демонструвати стрімке зростання в Європі та на інших ринках. За перше півріччя 2025 року компанія реалізувала 167 600 автомобілів — це на 33% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Загальний обсяг продажів з моменту відокремлення бренду від SEAT сягнув понад 900 тисяч одиниць. Найближчим часом Cupra очікує досягти знакової позначки в мільйон проданих автомобілів.

Водночас сам бренд SEAT, з якого фактично виросла Cupra, переживає не найкращі часи. За останні пів року його продажі знизилися на 21%, і компанія дедалі більше відступає на другий план в межах концерну Volkswagen Group.

У VW окремо підкреслили, що мова йде не про повне скасування американської стратегії для Cupra, а лише про відтермінування. У компанії не виключають повернення до проєкту після 2030 року, коли ринкові умови будуть більш сприятливими для запуску нового гравця на конкурентному американському ринку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.