Опубліковано перші деталі про 670-сильний великий кросовер IM LS9. Електромобілі та електрокари

На тлі зростаючої конкуренції у преміальному сегменті електрокарів спільне підприємство SAIC та Alibaba, відоме під брендом IM Motors, готує до дебюту новий флагманський електричний кросовер — IM LS9. За своїм класом і технічними характеристиками новинка має скласти конкуренцію популярному Li Auto L9, який наразі утримує лідерські позиції серед великих родинних SUV.

В умовах зниження продажів — лише 19 174 автомобілі за період з січня по травень 2025 року, за даними аналітиків China EV DataTracker, — компанія IM Motors має намір радикально перезавантажити модельну лінійку. Новий LS9 позиціонується як стратегічна спроба змінити ринкову динаміку. Нагадаємо, що нині бренд продає седани IM L6 і L7, а також середньорозмірні кросовери LS6 і LS7, які досі не змогли здобути масової популярності.

Перші шпигунські знімки підтвердили, що новинка отримає виразний і сучасний дизайн. Передня частина позбавлена традиційної решітки радіатора — на її місці встановлено вузьку декоративну панель із невеликим прорізом для забору повітря. Увагу привертає світлотехніка: Y-подібні передні фари, з’єднані світлодіодною смугою, формують високотехнологічний образ, а похила лінія даху додає силуету аеродинамічності. Зовнішність доповнюють висувні дверні ручки та встановлений на даху лідар — ще один елемент, який підкреслює просунуту технол огічну платформу автомобіля.

Усередині IM LS9 також демонструє амбіції преміум-класу. Салон побудовано навколо великого центрального дисплея, а водійське місце прикрашає стильне двоспицеве овальне кермо. Присутні й практичні елементи — бездротова зарядка для смартфонів, глибокий бокс для зберігання речей, зручні підстаканники. Все це поєднується з високоякісними матеріалами оздоблення та очевидною ставкою на комфорт у далекій дорозі.

Особливу увагу приділено простору для пасажирів. Кузов має збільшену відстань між стійками B і C, що дозволило розширити зону другого ряду сидінь. Кросовер буде трирядним, тож розраховує на родинну аудиторію та клієнтів, які шукають просторий салон без компромісів.

Щодо технічної частини, IM LS9 буде запропоновано як у повністю електричному виконанні, так і в гібридній конфігурації з можливістю зовнішньої підзарядки (EREV). Електроверсія отримає силову установку з повним приводом і загальною піковою потужністю на рівні 500 кВт, що еквівалентно 670 к.с. Це обіцяє відмінну динаміку навіть попри великі габарити автомобіля. Водночас гібридна версія буде оснащена 1,5-літровим бензиновим турбогенератором потужністю 114 кВт (153 к.с.) у парі з електромотором потужністю 230 кВт (308 к.с.), що зробить її привабливою для регіонів із недосконалою зарядною інфраструктурою.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.