
На тлі зростаючої конкуренції у преміальному сегменті електрокарів спільне підприємство SAIC та Alibaba, відоме під брендом IM Motors, готує до дебюту новий флагманський електричний кросовер — IM LS9. За своїм класом і технічними характеристиками новинка має скласти конкуренцію популярному Li Auto L9, який наразі утримує лідерські позиції серед великих родинних SUV.
В умовах зниження продажів — лише 19 174 автомобілі за період з січня по травень 2025 року, за даними аналітиків China EV DataTracker, — компанія IM Motors має намір радикально перезавантажити модельну лінійку. Новий LS9 позиціонується як стратегічна спроба змінити ринкову динаміку. Нагадаємо, що нині бренд продає седани IM L6 і L7, а також середньорозмірні кросовери LS6 і LS7, які досі не змогли здобути масової популярності.
Перші шпигунські знімки підтвердили, що новинка отримає виразний і сучасний дизайн. Передня частина позбавлена традиційної решітки радіатора — на її місці встановлено вузьку декоративну панель із невеликим прорізом для забору повітря. Увагу привертає світлотехніка: Y-подібні передні фари, з’єднані світлодіодною смугою, формують високотехнологічний образ, а похила лінія даху додає силуету аеродинамічності. Зовнішність доповнюють висувні дверні ручки та встановлений на даху лідар — ще один елемент, який підкреслює просунуту технол огічну платформу автомобіля.
Усередині IM LS9 також демонструє амбіції преміум-класу. Салон побудовано навколо великого центрального дисплея, а водійське місце прикрашає стильне двоспицеве овальне кермо. Присутні й практичні елементи — бездротова зарядка для смартфонів, глибокий бокс для зберігання речей, зручні підстаканники. Все це поєднується з високоякісними матеріалами оздоблення та очевидною ставкою на комфорт у далекій дорозі.
Особливу увагу приділено простору для пасажирів. Кузов має збільшену відстань між стійками B і C, що дозволило розширити зону другого ряду сидінь. Кросовер буде трирядним, тож розраховує на родинну аудиторію та клієнтів, які шукають просторий салон без компромісів.
Щодо технічної частини, IM LS9 буде запропоновано як у повністю електричному виконанні, так і в гібридній конфігурації з можливістю зовнішньої підзарядки (EREV). Електроверсія отримає силову установку з повним приводом і загальною піковою потужністю на рівні 500 кВт, що еквівалентно 670 к.с. Це обіцяє відмінну динаміку навіть попри великі габарити автомобіля. Водночас гібридна версія буде оснащена 1,5-літровим бензиновим турбогенератором потужністю 114 кВт (153 к.с.) у парі з електромотором потужністю 230 кВт (308 к.с.), що зробить її привабливою для регіонів із недосконалою зарядною інфраструктурою.