
Компанія Volkswagen активно просувається до прем’єри нового електричного хетчбека ID.2, яка має відбутися до кінця 2025 року. Цей компактний автомобіль стане найдоступнішим електромобілем у лінійці марки та відкриє нову еру для моделей на базі платформи MEB Entry.
Стандартна версія ID.2 отримає передній привод і лише один електромотор. Але, за даними британського видання Autocar, у Volkswagen також розглядають можливість створення високопродуктивної модифікації — ID.2 R, яка потенційно може стати найпотужнішим хетчбеком марки.
Хоча остаточне рішення про запуск ID.2 R ще не ухвалено, джерела повідомляють, що цей проєкт активно опрацьовується. Основна ідея полягає у використанні трьох електромоторів: один — від ID.2 GTI, розміщений на передній осі, і ще два — вбудовані в задні колеса. Така схема забезпечить повний привод і потужність на рівні близько 400 к.с., що перевершує поточний Volkswagen Golf R, який має 328 к.с.
Таким чином, ID.2 R може стати найбільш «зарядженим» хот-хетчем у модельному ряду компанії, поєднуючи компактні габарити з вражаючою динамікою та інноваційною електричною трансмісією.
Щодо дизайну, очікується, що новинка отримає традиційні для лінійки R атрибути: агресивний аеродинамічний обвіс, занижену підвіску та фірмове оформлення екстер’єру, яке підкреслює її спортивний характер.
Поки що компанія не надає офіційних коментарів щодо термінів запуску ID.2 R, але ID.2 у стандартному виконанні вже проходить випробування в Альпах. Цей факт свідчить про фінальні етапи підготовки до серійного виробництва.
Передбачається, що Volkswagen зробить ставку на ID.2 як на доступну, але технологічно насичену альтернативу для молодих покупців у Європі. Платформа MEB Entry, яку розробили спеціально для невеликих електромобілів, дозволить утримати вартість моделі в межах 25 тисяч євро, що може стати серйозним аргументом на тлі конкуренції з боку китайських брендів.