
Компанія Changan вивела на внутрішній китайський ринок нову модель кросовера — Changan Uni-Z 2025, одразу у двох модифікаціях: з бензиновим двигуном об’ємом 1,5 літра з турбонаддувом та гібридною версією, яка поєднує атмосферний 1,5-літровий двигун із електромотором.
Початкова вартість бензинової версії для перших покупців становить від 80,9 до 89,9 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 11,2-12,5 тисяч доларів США. Гібридна версія оцінюється у 86,9-93,9 тисяч юанів або 12-13 тисяч доларів.
Новий Uni-Z виконаний у фірмовому дизайнерському стилі Changan та вирізняється доволі солідними габаритами. Його довжина становить 4730 мм, ширина — 1890 мм, висота — 1660 мм, а колісна база — 2795 мм. За розмірами цей кросовер цілком порівнянний із популярним Geely Atlas, що став своєрідним еталоном у сегменті китайських SUV.
Салон моделі вражає рівнем оснащення: передбачено повністю цифрову панель приладів із 10,25-дюймовим екраном та мультимедійну систему з дисплеєм діагоналлю 14,6 дюйма. Інтер’єр виконаний з використанням шкіряного оздоблення, а також включає багатофункціональне рульове колесо, клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, бездротову зарядку потужністю 50 Вт для смартфона, передні сидіння з функціями підігріву, вентиляції та пам’яті положень, а також низку інших сучасних опцій, що створюють комфорт на рівні авто значно вищого цінового сег мента.
Бензиновий двигун розвиває потужність 192 кінських сили, що трохи перевищує показники попередньої версії Changan Uni-Z 2024 модельного року. Завдяки цьому кросовер здатен розганятись до 100 км/год за 7,8 секунди, а середня витрата пального становить 7,13 літра на 100 км.
Гібридна версія ще потужніша — 215 кінських сил, із покращеними динамічними характеристиками: розгін до 100 км/год займає 7,4 секунди, а середня витрата пального скорочена до 5,15 літра на 100 км. Окрім цього, модель має запас ходу на чисто електричній тязі до 125 км, а сумарний пробіг (з урахуванням повного заряду й повного баку) може сягати до 1200 км — що є дуже солідним показником навіть серед сучасних PHEV.