Changan відповів, як кинути виклик домінуванню машин з Японії. Китайський автопром

Китайський автовиробник Changan офіційно оголосив про новий етап своєї експансії в Південно-Східній Азії, відкривши автозавод у Таїланді, який має стати основою для боротьби з багаторічною домінацією японських брендів на місцевому ринку. Під час пресконференції, що відбулася з нагоди запуску підприємства, журналісти мали змогу поспілкуватися з головою ради директорів Changan Чжу Хуароном і генеральним директором суббренда Deepal паном Деном Ченхао, який і пояснив стратегію компанії у відповідь на запитання про конкуренцію з такими гігант ами, як Toyota, Honda та Isuzu.

За словами Дена Ченхао, перевага Changan базується на кількох ключових аспектах, які дозволяють бренду протистояти японським автовиробникам. Насамперед йдеться про так звані гібриди з розширювачем ходу — це транспортні засоби, які обладнані бензиновим генератором, що дозволяє зменшити споживання пального до рівня, порівнянного з японськими гібридами. При цьому, на відміну від багатьох конкурентів, автомобілі Changan здатні рухатися виключно за рахунок електротяги, що забезпечує суттєву економію в умовах зростання цін на пальне.

Окрім цього, Ченхао наголосив, що Changan пропонує модифікації з заднім приводом, які сприяють кращій керованості, що важливо для водіїв, які цінують динаміку та комфорт у русі. За відчуттями від керування, китайські гібриди, на його думку, більше нагадують повноцінні електромобілі, ніж традиційні гібридні моделі. До цього слід додати ще одну важливу перевагу, яку підкреслили у Deepal: йдеться про підвищену безпеку, яка залишається однією з головних вимог споживачів у регіоні.

Наразі у Таїланді компанія Changan вирішила зосередитися саме на гібридах з бензиновим генератором, оскільки потенційні покупці в країні мають певні побоювання щодо запасу ходу повністю електричних машин і терміну служби їхніх акумуляторів. Така адаптація до локальних умов і очікувань покупців свідчить про прагматичний підхід компанії до завоювання довіри місцевого ринку.

Інвестиції Changan у будівництво нового заводу в Таїланді склали 10 мільярдів бат, що еквівалентно приблизно 300 мільйонам доларів США. Однак загальний обсяг фінансування, включаючи розвиток виробничих технологій, інфраструктури продажів і логістики, фактично вдвічі вищий. Виробництво на новому підприємстві передбачає випуск моделей Deepal і Avatr, причому з різним варіантом керма — як праворульних, так і ліворульних. Це означає, що Changan не обмежується внутрішнім ринком Таїланду, а розглядає новий завод як стратегічний плацдарм для експорту в інші країни Південно-Східної Азії. Кінцева мета — досягти 80-відсоткового рівня локалізації виробництва в Таїланді, що не лише здешевить автомобілі, а й посилить довіру споживачів до бренду як до місцевого виробника.

Усе це свідчить про те, що Changan має серйозні наміри не просто вийти на тайський ринок, а й поступово витіснити японських конкурентів з лідерських позицій, спираючись на технології, адаптивність та агресивну інвестиційну стратегію.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.