Renault прагне стати лідером у Європі з перероблення батарей. Електромобілі та електрокари

Автовиробник прагне переробляти старі акумулятори в промислових масштабах, а тому тісно співпрацює з компаніями, що займаються видобутком літію та інших хімічних елементів, які використовуються в батареях електромобілів.

Компанія Renault має намір стати першим європейським автовиробник, який власноруч буде перероблювати вживані батареї від електромобілів. Керівництво компанії вбачає в цьому можливість створення прибуткового бізнесу.

Зараз автовиробник веде перемовини з меншими компаніями, які вже досягли значного успіху у сфері перероблення, але не вийшли на рівень промислових масштабів.

«У Європі наразі немає нікого, хто може стверджувати, що переробляє використані батареї в замкнутому циклі для відтворення нікелю, кобальту та літію для виробництва нових батарей», — сказав Жан-Філіп Бауо, генеральний директор екологічного підрозділу Renault.

Використання перероблених металів може значно знизити вартість виробництва електромобілів, адже вартість хімічних компонентів становить 70% вартості батареї, що призводить до значного зростання собівартості готового авто.

Для реалізації цього плану компанія Renault переобладнає свій завод з виробництва нових автомобілів в Обергенвілі, Франція, аби перейти на випуск частково перероблених автомобільних запчастин.

Керівництво компанії сподівається, що завод відремонтує 9000 батарей цього року. Загалом Renault планує збільшити прибуток на 10% після впровадження повного циклу вторинного перероблення батарей на своїх заводах до кінця десятиліття.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.